Helgens bravader

Ja herregud, vilken helg.. Festen var ju hur rolig som helst.. Eller, hela kvällen, på krogen å efteråt och allt :)
det vart inte många timmars sömn. Det var elva pers som sov i min lägenhet =) Och vi var nitton stycken här på festen.. Det var jag, Jenny, Syrran, Lotta, Pernilla, Sara, Karin, Linnea, Helena, Johanna, Julle, Sofie, Micke, Sebbe, Stewe, Tommy, Skärmen och Jimpa.. Vissa blev ju lite fullare än andra också.  :) Jag var in till grannen å gjorde bort mig ;) usch va hemsk man är då.. Äh va tusan, jag lånade ju bara toaletten *s*  Var ju "kö" på min.. =)

Igår (söndag) mådde man ju som man förtjänade iaf.. haha..
Åkte med Syrran och Jenny hem till söderhamn på eftermiddagen för jag var ledig idag.
Var hos syster med barnen, sen när dom lagt sig kom Johanna och Matilda å hämtade mig. Vi åkte till styvje (till brorsan) och kolla på film och sov där..
Idag har jag dejtat min pappa på dan. Vi var å fika och ute å gick. Sen var jag med Syster på e-center och hem till henne och hängde med barnen lite. Sen hämtade mamma mig där så åkte vi till papsen och käka. Brorsan kom också å åt. Jag åkte med honom till Gävle i lastbilen, för han skulle till skåne :)
Englund kom å hämtade mig på Gävlebro för brorsan vågade inte åka in hela vägen, trots att Richard pratade med honom å sa att det var lugnt att komma under bron med lastbilen.. *s*
Rolig prick min bror.. =) Men världens bästa är han!   

När jag kom hem städade jag upp de sista från festen. Fast Världens bästa Syster och Jenny klev upp och plockade undan och diskade åt mig igår morse.. Så de var inte så myckeyt.. Ni är Guld ni.. Så himla kul när folk hjälper till med sånt när dom varit å hälsat på å sovit tycker jag. Hemskt snällt.  Tack ni är så bääst!  Aja, sen har jag iaf badat, och pratat med min Jennsan i tel. Nu väntar jag på att Richard ska ringa så jag kan lägga mig å prata med honom tills jag somnar =)

Jobba hela veckan nu å ladda upp inför söndag å kryssning.. Sen får de fasiken va lugnt ett tag. Inte van detta jag e.. :)

Båda mina favoritkillar är ute på vägarna hela natten nu.. Jag som e så nojig om de e halt å så.. Först bror på väg till skåne och sen Richard på väg till boden.-. Dom väljer ju så korta sträckor tycker jag *s*
Aja.. Puss och Godnatt då. / Tack för i helgen! De gör vi om snart!!!
       image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0