Hemma i Gefle..

igen då, efter typ 2 dagar i söderhamn..  Åkte hem direkt efter jobbet igår.
Skyndade mig så mycket jag kunde, så jag kunde gå tidigare och hinna med 14.20 tåget.. Och det gjorde jag, helt otroligt! Syster, Kevin och Denise kom och hämtade mig på resecentrum. Åhhhh, kärlek.. Det första Kevin säger när jag ska hoppa in i bilen är: Moster Linda, Passa Abbe och bebbe.. *s* Han låtsaskompisar Abbe och Bebbe satt i baksätet förstår ni =) Abbe har han nog varit kompis med i 2 år, men Bebbe är ett nyförvärv =)
Vi åkte iaf hem till syrran å fika lite och bara hängde.. Mamm kom dit när hon slutade. Vi käkade mat när Pelle kom hem, sen åkte jag, mamma, syster och Denise ut till vågbro för att Denise har friidrottsträning, så vi bestämde oss för att kolla på =)
Och syrran vräker ur sig: men Linda är inte tränaren han som du strulade med jämt förr när vi var ut.. Ja det där hörde ju såklart Denise också och började typ skrika, moster moster vadå? har du pussats med han? känner du han? VA TYST UNGE!! =) Pinsam dom e familjen Carlsson då :) Tur man är en Sundin.. Trots att lille Kevin retar mig hela tiden och säger Linda Calton (carlsson) åt mig för att han vet att jag INTE vill bli kallad det =) det räcker med att alla mina vänner fortfarande kallar mig Carlsson trots att jag bytte namn för typ 15 år sen =)
Efter vågbro åkte jag iaf till världens bästa bästis.. Jenny Erlin Olsson, min ängel..
Maria och lille Milo var där när jag kom.. Men ge mig den bebisen!!! =) Åh så söt  han är..
Efter jag duschat å gjort mig lite fräsch kom Stewe Fredrik och Mattias på Kaffe.. Satt å surra massa skit bara =) Fredrik å jag pratade en hel del Vemdalen, liiite svårt att komma undan kanske.. han e fortfarande lite osams med mig sen Vemdalen, men han jollar sig mest nu, vet att du älskar mig så mycket Fredrik =))))) så de så.. ;)
Jag fick ju faktiskt liite tillbaka igår, dom retade mig en hel del för framförallt vemdalen och sen lite historiska saker =) Så nu e det jämt!! :)
Sen när dom åkte kollade jag å Jenny på film.. Jenny somnade mitt i filmen men jag såg klart. Richard ringde så jag låg å prata med honom till typ 3 eller nå IGEN.. Sällan.. Sen somnade jag i soffan och jenny på madrass på golvet framför TV.n, men skönt har jag sovit å de hade tydligen Jenny med =)

Imorse när jag vaknade hade Jenny gått till jobbet, jag gjorde mig lite kaffe, duschade å tog de lugnt bara.. Vid 11 ringer Syrran. Så hon å Kevin kom å hämtade mig, sen hämtade vi upp pappsen och åkte ner på stan och fika på furan.. Furan, mina kära Gävlevänner, det förstår ni, det är Söderhamns träffpunkt.. top noche.. Ungefär som Whiteroom. Alla som är nåt, hänger på furan.. hahahahaha.. Men de är mest en kö.. svårt att komma in..
OM JAG kommer in?? ha, jag kommer knappt ut :) *asg*
Aja, sen handlade jag present till min Tessan som fyller 9 på lördag, men jag firade henne idag fört jag e ju i sthlm hos Sara då.. Åker på fredag vid lunch.. Åker bil ner med Kattis, Johanna, Matilda och Julle som ska ner å shoppa järnet.. Sen åker jag tåg hem på söndag.
Vi åkte hem till syster å fika å gav tessan presenterna. Mamma kom också sen åkte jag mor och far hem till pappsen å käka mat.. Jag åkte hem med 18.20 tåget..

Så nu har jag badat, kollat på min storfavorit Carolina Gynning och sen surrat i tel med Jenny..
Nu väntar jag på att VB Richard ska ringa så jag får sova sen.. Jobba imorgon..

Är lite mycke på G helgerna framöver nu, först nu sthlm, sen nästa är det brakfest här hos mig, och helgen efter åker jag på kryssning me Richard.. Skönt att de rör på sig =)
Ta mig PÅ havet  och gör mig till Ku.. öh drottning,, säger jag bara =)
Och Jenny, du vet väl att du är det bästa som finns?? Finns ingen i hela världen som du.. Tänk att det finns inget som du inte förstår mig i.. Skrattar när jag tänker va vi prata om idag, om att leta felen.. ha ha.. jag har hittat ett nytt =) Berättar imorn :) haha..
Älskar dig så himla mycket.. Alla borde ha en vän som Jenny i sitt liv. Jag HOPPAS alla har det, men jag TVIVLAr att det finns en så bra som  hon.. Faktiskt.. To bad, becouse she´s mine *s*
oops, saved by the bell :)
// Sudden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0