Lördag också..

Lördagkväll och man är lugn som en filbunke :) Men men är det jobbarhelg så är det! =))
Pratade i telefonen med Kevin tidigare och när han säger: kom hit moster, så värker det ända in i hjärteroten :(
Ska åka hem en sväng på måndagkväll, för jag e ledig på tisdag.. Han fick ju vänja sig att ha mig mycket under jul så det känns lite konstigt att vara borta såhär länge från han nu.

Richard är på väg till Västerås på nå jäkla ravefest han.. Han tycker att jag är skitjobbig för att jag är så orolig när han är ute å kör nu när det är mörkt och väldigt halt ute. Men jag kan inte hjälpa det.. Hatar när folk är ute och åker i
halka och mörkt.. Speciellt dom jag är rädd om.. Men han fattar ju inget han :)

Rave?! va? det är faktiskt ute med rave... Johoo det har jag läst i veckorevyn *asg*
Han får väl dansa hur mycket han vill å hur länge han vill vad jag bryr mig, men jäklar om han inte kör försiktigt.. =)

Näe nu ska jag inte sitta här och skriva mer, jag ska se film.. Ska försöka somna i skaplig tid inatt, för jag var så sjukt trött på jobbet idag.. Somnade sent inatt igen.. telefonterror.. Fast jag väljer ju själv såklart..
Förutom det samtalet jag fick kl halv sex i morse.. Erik!!! jag fattar inte, varje gång ringer han den där tiden.. Vill man prata kan man väl ringa i bättre tid =)  Jaja..

Nu ringde Richard å, dom var bara i uppsala än.. tror ja blir tokig, ska dom aldrig komma fram. fast de är ju bra å, det bevisar ju att han kör lugnt =)  Jag har lovat att ordna en svit på jobbet tills imorgonbitti när han kommer på jobbet.. *s*

Näe time for a movie..

VBR- Save the last dance for me.. tomorrow morning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0