Mycket på G

Sitter här å väntar på att få åka å jobba.. Jobbar natt.. Det gjorde jag inatt med, så idag har jag sovit halva dagen.. Blir så omvänt å konstigt.. Men jag håller på å lär upp Janina, så vi är iaf 2.. Det är skönt me sällskap.. Och jag har ju inte umgåtts med Janina på så länge så det är trevligt. Hon har varit i Norge flera månader och sen i Chile i en månad..
 Just nu längtar jag bara till helgen. Mina kära vänner Helena och Jenny kommer då :) Sen på lördag kommer ju resten och då blir det en sjudundrandes skiva =)
Ska bli riktigt skoj..
Och helgen efter det är det ju kryssning med Richard och de kan ju bli spännande.. haha..
Jenny, jag vet att du skrattar när du läser detta.. :) Åh jag kan bara hålla med.. *s*

Men nu till de största :)))
har nyss bokat in en ny kryssning..
Den 15e april..
Det är Lasse Berghagen!!!! Så jag, mamsen, syster och Jenny örlajn ska dra vi =)
Förstår ni att jag kommer jaga han genom hela båten till hytten =)
Oj oj oj..
Jag och jenny ska ta av oss vår kavaj, sparka av oss båda skorna och spotta ut snusen vi :)
DET mina vänner, kan jag lova er, att denna resa kommer inte bli rumsren =)
Så nu har jag två kryssningar med två fiiina heta långbenta karlar som ligger mig varmt om Hjärtat.
Lasse mest då förstås.. *s*

Näe nu ska jag gå å titta på Carolina Gynning innan jag åker till jobbet..

Haft mycket tankar på anders idag. han fyller snart år, och tanken på att de inte blir någon födelsedagfest för honom detta året gör mig så ledsen.. Jag saknar han så mycket..
 
                Puss och Kram!! Linda Berghagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0