Nöjd och belåten

är jag verkligen efter denna helg.. har ju som ni vet varit i sthlm..
Åkte bil med Kattis, Johanna och Matilda och Julle ner i fredags vid 14.00 tiden.. Följde först med dom å shoppa i barkaby på outlet. Sen släppte dom av mig hos Sara i Solna :) Vi spelade spel å drack lite vin och öl på kvällen och var bara hemma. Det var jag, Sara, Samir och camilla. Det var supertrevligt och väldigt underhållande, för vi spelade "med vilda charader" och jag trodde jag var sämst på det, men Camilla, herregud. Jag skratta mig sjuk =)
Sara och Samir var ju världsmästare redan :)
På lördagen vaknade "miss skötsam å petand"  Linda upp och diskade upp efter gårdagen och gjorde Kaffe. Camilla var också vaken, men sara och samir sussade ett tag. När dom vaknade gjorde vi oss klar å drog på stan och shoppade lite och gick på bolaget.. Sen åkte Camilla hem till sig och Samir och Sara åkte till Samirs föräldrar å käka. Dom vela att jag skulle följa men jag skulle träffa Jennie (Westberg) hade vi bestämt.. Jennie och hennes flickor kom å mötte mig för Sara och dom bodde bara 5 minuters gångavstånd ifrån varann.. komiskt :) Så gick vi hem till Jennie och Jesper. Det var så himla trevligt att träffa dom. Vi har nog inte träffas på 4 år el nåt. Drack lite öl och surrade där.. Vilken underbar familj dom är...  Sist jag träffade dom var de ju liksom bara Jennie och Jesper och nu var dom 2 till :) Två kanonsöta och fina flickor.. Man blev glad av att se dom. Och Jennie och Jesper verkar ju vara exakt lika kära som när dom blev tillsammans för typ 100 år sen.. Underbart att se.. Det ger en ju lite hopp,, =)
Var kvar där bra länge tills sara och dom ringde hem mig =)  Vi gjorde oss i ordning och började festa.. Vi tog taxi in tills stan runt halv 12, då gick vi på east och tog en öl, sen gick vi vidare till Whiteroom :) Där hade vi aproligt och dansade till kl 5 på morgonen. Jag som trodde jag var för gammal för att orka det numer, men ack vad jag bedrog mig *S* Sen gick vi på max och käkade och yrra runt lite sen tog vi taxi hem och tvärsomna =)
Idag har vi bara hängt, myst och umgåtts.. Anna och Andreas kom och visade sin 9 veckor gamla valp =) Sen åkte jag och Sara med dom in till stan och käkade.. Satt och prata om allt mellan himmel och jord och det är helt fantastisk va skönt de känns.. Min bästa Saris, det här var alldeles för längesen. Nu får det inte gå så långt mellan gångerna i fortsättningen..   19.30 gick mitt tåg hem.. När jag kom hem tog jag ett hett bad och landa lite :) Sen kom Sandra över.. Hon har nyss gått och jag ska gå å lägga mig.. Försöker hålla mig vaken så länge det går för nu ska jag jobba nätter 2 dagar igen, så då kan jag kanske sova ett tag imorgon.. Annars finns de en risk att jag vaknar tokpigg kl 7 imorgonbitti som vanligt =) 

Men nu är det inte långt ifrån att jag somnar här och nu, så de är väl lika bra att avsluta..
Men hur som helst så har det varit en väldigt lyckad och bra helg. En behövlig. Och pluset var ju att få träffa Jennie och Jesper och flickorna, det var verkligen jätteroligt.
Nu är det bara att ladda upp batterierna till nästa helg då ;) För duracellkaninen Linda Cecilia tror ju att hon är 20 igen tydligen, såsom hon lagt upp schemat för den här månaden..
Men men va säger man, vila får kan göra i graven.. Puss och Kram
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0