Skumt...

Jahapp, då vart man ledig idag då, fast jag skulle jobba. Fanns typ inge jobb, så då fick jag och en till tjej vara ledig. Så då har jag passat på att gjort lite nytta här hemma.. Först var jag iväg med Jessica å handla lite på ica Maxi, sen har jag städat lite.. Är tyvärr lite sjuk också, förkyld, men det stoppar inte mig den här helgen =) Jenny och Helena kommer med tåget om ca en timme.. Vi ska spela spel å mysa till det ikväll bara, sen kommer resten av ligan imorgon och då blir de ju som sagt fest..:)

Häromkvällen hände de mig nåt lite skrämmande.. Har ju haft några dagar nu där jag tänkt extra mycket på Sörling. Saknar han så mycket, men nu börjar hans födelsedag närma sig och det känns lite jobbigt.  Han fyller på alla hjärtans dag, och förra året hade vi fest hemma hos han då. Och jag har bara så himla svårt att inse att han verkligen är borta. Jag och Jenny ska till olycklsplatsen imorgon en sväng. De var längesen jag var där nu. Kopparslagargata/Kaserngatan.. De ger mig fortfarande rysningar att höra den adressen.  hua.. Men iaf så satt jag i soffan och kolla på film i förrgårkväll och de var nästan i slutet av filmen, då dundrar det till och musiken på datorn i sovrummen slås på, på högsta volym av sig själv????? Jag blev så jäkla rädd, så ni anar inte. Alltså winamp kan ju inte bara slå på av sig själv... Jag skicka till richard så han fick ringa upp mig å prata i flera timmar.. Tills jag typ somna. Han undrade vad det var för låt, men det minns jag inte för jag blev så jäkla rädd.. Då sa han att det förmodligen skulle hända igen, för att Sörling hade ett budskap. Tror ni jag blev mindre rädd då?! neeej.. Men än har inget hänt, kanske för att jag bytte ut låtlistan.. Men vad tror ni? tror ni på sånt här? Jag vet inte annars vad jag ska tro... Han kanske blev arg för att jag deppade å grät efter honom.. De skulle ju va typiskt honom. Han ville ju att allt ska va kul.. Aja, jag vet inte.. Läskigt var de iaf..

Till något annat... Jag e så arg på mig själv för att jag missade sök å finn på p4 imorse... Mitt favoritprogram också.. Nu får jag vänta en hel vecka till.. Förstår inte hur jag kunde glömma... Det är ju höjdpunkten varje fredagmorgon =(
tror kanske att  jag ska gå in på webben å lyssna på det nu, men de är ju inte samma känsla att lyssna på det nu.. haha.. vilka bekymmer.. =)
Har egentligen större bekymmer än så.. som tex vad jag ska ha på mig imorgon... Måste nog åka in till stan å köpa nå nytt imorgon.. Och håret ska färgas och lockas och naglar ska klistras på.. Mycket att göra imorgon innan festen :)

Man blir aldrig av med stressen.. Huruvida man e ledig eller jobbar..
Näe nu ska jag ta en dusch innan brudarna kommer..
Oops jag har glömt tagit medicinen också. jäkla skit.. Måste göra de nu innan jag glömmer det.. aja aj inge bra..
Puss och Kram på er.. / minnet e bra men kort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0