Trög start på 2008

Det är lite trögt att komma igång med vardagen igen när man varit ledig och haft the time of life :) Jobbat hela helgen nu.. Imorgon är jag ledig igen och den enda tiden i tvättstugan var självklart kl 07.00 men men de är bara att stiga upp å se glad ut.. berg av tvätt efter Vemdalen kan jag säga..

Jag och Richard lär ju inte ses på ett bra tag heller :( Han kommer vara borta från scandic till och börja med i 2 månader iaf säger han.. Känns inte alls så roligt det..  Har lite svårt att förstå det bara.. 

Tänker om jag glömmer bort han? Tänk om han glömmer bort mig? Tänk om det vi har rinner ur sanden.. Min Richard som jag kan prata om allt med, som betyder så grymt mycket för mig.
Men det är inte hans fel.. =( Undra om han förstår hur ledsen jag är för det här ..

Mina tankar är någon helt annanstans mest hela tiden. Jag kan inte hjälpa det. Önskar att jag kunde berätta hela sanningen rakt igenom, om vad som hänt. Men mina närmaste vet inte ens om nåt.. Det är så konstigt, det var som om alla bitar föll på plats på 3 dagar.

Kommer man alltid vara ett pussel där den sista biten fattas? Eller har man någonsin haft alla pusselbitar på plats??  är man någonsin riktigt 100% nöjd, eller vill man alltid ha lite mer?
 Missförstå mig inte, jag är supernöjd med allt. Men jag tror ändå att de alltid är nåt som smyger på försikigt som man vill ha =)
Självklart är jag inte riktigt nöjd med Richards byte av körningar, men det förstod ni nog *s*

Och Roger, den gamla Frippe, vilken sjuk människa..... Försökt varit hans vän nu, men han är riktigt veck. han säger att han skulle göra allt för mig och att han älskar mig och alltid kommer att göra det.. Idag när han fick veta om Vemdalen vart han helt psyko och bad mig dra åt helvete, att jag var en idiot. Det får han väl tycka, men han har väl inte någon rätt att döma mig vad gäller mig och Richard eller någon annan... Det var droppen, från och med idag är jag fri han.. Thank you and goodbye.. ha ha, man måste ju skratta åt eländet å. =)

Nu kommer Sandra över, vi ska spela UNO, så jag måste sluta =) Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0