You raise me up <3

Jaha då sitter man vaken klockan sent igen då!!  :) Har suttit å lagt in kort från Vemdalen på facebook nyss.. *s*
Haft besök ikväll av Jessica och Alwa, jag har hjälpt Jessica med ett CV.. Har den tjejen jobbat på några ställen? haha..  Hon vinner ju lätt VM i restaurangbranschen hon =)

Annars har jag mest poat hela dagen. Klev upp kl sju imorse och tvätta, sen plockade jag bort julen.. Städat garderober och gjort massa nytta tycker jag! Var ut å gick en sväng också..
Har beställt en crosstrainer idag, så jag kan träna lite mer hemma. Börjar bli lite less på bara hantlar, hopprep och situps nu =)

Har fått klarhet i allt med Rickard nu iaf.. Han kommer inte att köra till oss på typ 2 månader, men sen verkar det som han kommer tillbaka iaf.. Skööönt. Kul då, om han skulle sluta för gott, då avled jag nog. *s*

Imorgon ska jag jobba kväll.. Börjar kl 14.00 och jobbar väl till typ 22.00 och det är bara jag och Karin som ska jobba. Känns lite tungt med tanke på att vi är ovänner.. Ewa (min chef) ringde idag och fråga om jag klarade av det, eller om jag skulle klösa ögonen ur henne.. Måste ju skratta också, men man kan ju inte låta det gå ut över jobbet. Vi behöver väl kanske inte gå upp i varann hela tiden..

Johanna Carlsson!! Min brorsdotter, bästa vän och första kärlek!!
When I am down and oh my soul so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then I am still and wait here in the silence
Until you come and sit awhile with me

You raise me up so I can stand on mountains
You raise me up to walk on stormy seas
I am strong when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be


Oj nu ringer det också ;) Ett efterlängtat samtal =)
Sen blir det film i sängen för Linda.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Hej tjejen! Nu har väl jag oxå skaffat en blog då :o) Tänkte länka till dig om det går för sig...
Ha det bäst //kram kram

2008-01-09 @ 16:24:32
URL: http://blogg.passagen.se/lost-in-dublin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0