Bad hairday??

Jahapp.. ska försöka ha tålamod å blogga lite på pappas dator.. Det är så mycket gammalt skit från mig i den så den e väldigt seg =) Tror jag måste ta hit en gammal polare från förr och styra upp den åt han :))
Vart ska jag börja då?! Har ju fått en inflammation i HELA koppen, så jag har haft väldigt ont och varit hemskt trött, men har försökt tagit de så lugnt som jag bara kan..
Jag, Matilda, Johanna och Julle åkte i Måndags förmiddag till granön till Gittan och Bosse (Johanna och Matildas mormor och morfars sommarstuga) Vi fick lite frukost när vi kom dit, sen mös vi runt bara. Det är ju så otroligt fint och mysigt där. Sen kom brorsan också dit, så vi grillade lite och så. Sen åkte jag och Matilda med brorsan hem till Söderhamn, till Mamsen. Där var pappa och syrran och barnen också. Jag sov hos syster. Vi kollade på film och mös bara..  Dagen efter åkte jag till Johan när jag vaknade. Drack kaffe där och väntade på att perra-åke skulle komma hem eftersom han fyllde år.. Satt där hela dagen. Vid 14 tiden kom Rickard och 3 kompisar till han dit. :)))) Dom var på väg till arlanda, men stannade till ett par timmar här så vi fick träffas.. Men kanske hade det varit bättre han åkt förbi, tror jag hade längtat mindre då efter han eftersom jag blivit van nu på en vecka :)) men men, jag vet inte...
Nu är dom då i Amsterdam och röjer loss i 5 dagar på sensation och lite sånt..
Orolig? Jag? neej då.. =)
Blev lite ner när Rickard åkt så jag gick till pappa en sväng.. åt lite och så, sen gick jag till Per-åke igen för Sara och Samir kom ju.. Vi satt där hela kvällen å prata och hade det bra..
Igår sov jag och Matilda hos syrran.
Och idag harj ag, Matilda, mamma, pappa varit å shoppat lite inför resan..
Sen kl 2 var jag å klöpp mig.. Jag var alldeles grinfärdig när jag gick därifrån.. Allt mitt långa hår.. BORTA!!
Men nu har jag fått fixat till det själv, så nu känns det rätt okej.. =)
Nu ska jag strax till Per-åke å ha lite grillparty med allihop.. Helena, sara jenny å alla =) Sen ska vi på trivselkväll på berget. Men de blir ingen alkohol för mig, eftersom jag ska hem å packa och åka imorgon..
Har nog inte riktigt tid med detta nu ens :)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0