Egentligen..

är jag alldeles för trött nu för att skriva, men jag ska fatta mig lite kort :)
Kände att jag borde skriva lite iaf, för nu var de ett par dagar sen igen..

Rickard har varit här :)) jihoo. Första gånegn på 3 veckor om man bortser för de 2 timmarna han kom förbi innan arland då..
Som jag längtat å saknat.. Det har varit så mysigt ikväll så..
Tagit igen förlorad tid ;)

Men nu har han nyss åkt :( Mindre mysigt.. Han skulle iväg å jobba..

mamma och pappa kom i fredags också och åkte hem idag..
Vi har haft jättemysigt.. Jag har ju iofs jobbat hela helgen, men på kvällarna har vi umgåtts..
Ätit gott, shoppat lite och myst..
Skönt med mamma och pappa hos sig när man inte känner sig pigg..
Fortfarande denna sjuka inflammation i kroppen och är så slut och trött så ni kan inte ana.. Det värker och är bara skitdrygt..
Känns som jag skulle behöva 40 tjurar att få upp mig ur sängen..
Ett under att jag e vaken nu..

I torsdags var ju jag och Jessica (Englund) på bio.. Sex and the city.. Men guuuuuuud.. Den var ju hur bra som helst.. Precis som jag föreställt mig.. Både jag och Jessica hade tårar som rann nerför kinderna genom hela filmen, fast ändå fick vi oss goda skratt emellanåt med.. =)
kanske vi är 2 töser som upplevt en Mr Big och därför blev extra känsliga, vad vet jag *s*
Efter de gick vi på brända å tog en öl och pratade en massor om en massa :)
Det var helt klart en TT.. ToppenTorsdag =)
Imorgon e jag ledig.. ska sooooova ut!! jag lovar.. Fast dock inte längre än till 11 då, för ajg har tvättstugan då! Tror ni man har liiiiite tvätt efter en Tallinresa som tjej?? ha ha..
Aja nu ska jag iaf lägga mig ner å säga hej till John Blund..
Hörs imorgon.. el nå..
Puss puss
   
Månsson/Carlsson på Granön :))

PARADISET :))


SÖTA SARIS MED FINA MAGEN :))

MINA KÄRA VÄNNER SOM JAG ÄLSKAR SÅ MYCKET!! :O

Johan får klämma å känna på kryans mage såklart :))

Okej godnatt från mig nu..
Detta kortet var taget precis efter jag klippt mig.. Ni ser ju hur missnöjd jag ser ut =)
 *S* // LINDHS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0