Grattis för guds skull :))

Min älskade vän Micaela har ju fått sin efterlängtade bebis nu.. Igår morse kom det en liten bebiskrya (en flicka för er som inte vet vad kryagänget är) :)) på  Vikt 3025 g  och längd 49 cm..
Här e hon!! Gissa om jag längtar efter att få hålla, känna, klämma, lukta och pussa då! :)
Grattis älskling och Andreas till de vackraste.. Älskar dig och är så stolt över dig gumman!

Är hon inte världens sötaste så säg.. :))

Idag då, första dagen på jobbet efter semestern och att jag var på Lasse Stefanz igår dessutom och inflammationen i kroppen då förstås. Tror ni jag kände mig snygg och fräsch.. Men det gick bra och det var skönt att va tillbaka..
Det kom efter bara.. Jag skulle ner på sommarkväll och titta på Babsan och Nordman, men jag vart helt slut och orka knappt stå på benen.. Fredrik skjutsade mig till affären och jag blev hemma.. :(
Nog lika bra det, jag behöver ju vila..
Jag saknar fortfarande paradiset... Kan inte släppa allt riktigt än..
Men så kan det väl få vara... til we meet again.. :)

Okej Lasse Stefanz igår då.. jag borde väl berätta lite om det också..
Karins kusin skjutsade oss till Karins kompis Emma. Därifrån åkte vi raggarbil.. (Japp en äkta raggarbil) ha ha.. Vi var sju stycken som tröck i oss där :)
Det var en riktigt rolig resa.. Värsta raggarmusiken och nervevade rutor..
Vi tjejer hade lite problem med håret som fladdra.. (en positiv grej med att jag klöpp mig, ha ha)
   

Karin var verkligen på G :)) Fyllekaja utanför raggarbilen =)
Iallafall så åkte vi till en fest i ett hus i närheten av hedesunda ön..
Det var väldigt trevligt och roligt :)

  
Sen vidare till Ön.. Jag ljuger inte om jag säger att det var 5000 pers där :) Sjukt mycket folk...
Och hälften var ju ungdomar också.. Jag fattade nog inte riktigt när folk sa att det var jättepopulärt med Lasse Stefanz där på ön varje år.. Trodde det bara var jag som gillade sånt i min ålder.. men men tänk så fel jag hade :)
  
Hemskt bra :))
ja ja, nu har jag väl skrivit tillräckligt om den kvällen.. (eller visat vore ett bättre ord) =)
Det var iaf väldigt kul.. Lite annorlunda, lite utöver de vanliga..
Jag älskar ju sånt här å tycker de är görmysigt, men får ju aldrig dra iväg eftersom mina vänner inte gillar dansband och sånt.. Jättetråkigt..
Kul att karin är som mig :)
Tack gumman för igår, det var jättekul.. (även om de blev en för mycket för dig fröken KK)  *skratt*
Detta måste vi göra om snart...

Oj oj, trodde jag skulle hinna blogga klart innan sex and the city började.. Men det gjorde jag ju inte.. Fick titta på det mellan bloggningen.. Så nu is the clock running up late AGAIN!! Helt otroligt!!
På tal om sex and the city..
Jag sitter om och om igen och blir skitförbannad omvartannat ledsen omvartannat full i skratt av Mr BIG..
Oj va man känner igen sig.. Alla har vi väl en Mr Big i våra liv, eller har haft iaf..
På ett eller annat vis finns dom nog alltid med, även om det bara är i minnena :)
Han är såååå *på riktigt* den mannen.. Och het.. :))
Imorgon ska jag äntligen på bio och se filmen-sex and the city.. Jag och Jessica Englund ska gå!
åååååååå, som jag längtat..:)
Näe nu måste jag nanna.. Plikten kallar ju imorgon igen..
Puss och Godnatt..

Detta är syskonkärlek i allra högsta grad :) Miss you all the time.. Älskar dig mer än nån kan förstå!

Vänner för evigt!! Ni kommer alltid vara mina.. Älskar er!!

MIN!! ;) Rickard innan han åkte till Amsterdam.. Han e hemma nu :)) Lite lycklig kille :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig med vännen!!! Det var så kul att ses även om för en kort sväng, ja hoppas jag kan komma upp ngt snart... Pöss vännen

2008-07-20 @ 23:04:17
URL: http://sarasamirtyra.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha snygga bilder på oss ;) de va en sjukt kul kväll!11 ;)

Kram från emma, karins kompis =)

2008-07-23 @ 22:10:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0