Hemma :(

Alltid lika svårt och sorgligt det här.. Att kliva av båten och lämna alla.. Man är så tight i 4 dagar och sen drar man åt olika håll i landet :(
Vet inte mer vad jag ska skriva än att det varit en helt underbar resa..
Skrattat  konstant och sovit alldeles för lite =)
Var så himla roligt att få träffa Kenneth, Erik, Jacob, Bengan å gänget igen.. Var ju ett år sen precis jag träffa dom nu..
Lite ändringar var det.. Jacib hade tagit över Kenneths jobb som kryssningsvärd och Bengan tagit över Jacobs som pubvärd.. Men Erik var fortfarande världens bästa Dj :))
Det var inte schlagerfeber (min favoritshowgrupp, ni vet Martin Kagemark som jag skrivit en del om tidigare i bloggen, som e tillsammans med crister björkman) Utan nu var det en grupp som heter Milda makter, men dom var helt grym dom också. Himla skönt gäng.. (M)Ulf och Monica blev favoriter, så himla roliga å sköna människor :)
Visby å Tallin var lika underbart som förra året med..
Skulle jag skriva om hela resan  och om allt som hänt skulle bloggen blir så otroligt lång, så jag låter bli..
Världens bästa resa som slog förra årets med hästlängder säger jag bara :)
Lägger ut lite bilder istället :)

Syrran och Pappsen när vi äter :)
 Familjen på mintåget i visby :)  Lite av den 3.5 km ringmuren i visby :)


Bengan, Kenneth och Jacob på sommardäck :)
  

Bengan, Jacob, Mulf och Monica :))

Jag, syster och Pappsen i Tallin :))

Världens bästa kryssningsvärd Jacob :))

Jacob och Bengan in action :))
  

Hur sjukt vackert är inte detta då?? Speciellt när man upplever de tillsamman med underbara vänner =)


Mulf och Martin :))

Avslutningen av resan!! Vi sjöng tillsammans och det här var sorgligt kan jag säga!! Vi kramades och typ grät allihopa :(

Jag är lite less på mig själv att jag inte knäppte kort på efterfesterna, men när jag är full så tänker jag inte längre än in i glaset :))
Hur som helst.. Gör denna resa!! Sjukt bra!
Fick nyss ett mess av Jacob som tackade för denna resa, tom personalen älskar det liksom, det är nå speciellt med de här, det är faktiskt så :)
Nu ska jag ner på stan å shoppa lite, sen ska jag på Lasse Stefanz på hedesunda ön ikväll :))
Hörs imorgon eller nå!!

Ge mig en repris av denna helg på paradiset :)
Kommer aldrig glömma La Bomba med king africa (bästa semesterlåten)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0