Onsdag också..

Oj.. Tror det är första gången jag är ensam hemma på en vecka!! Skumt.. :)
Johanna har ju sovit här en del och sen i helgen var ju mamma och syster här. Såå himla mysigt var det..

På söndagen kom brorsan och Matilda också ju.. När alla åkte var ju jag som jag redan skrivit på tant grön..
Sen har Fredrik varit här sen i söndags.
I måndagskväll kom Nathalie hit precis när Fredrik drog å jobba..

Nathalie den galningen i min säng :)

Vi kollade på film och hade jättetrevligt. Satt på balkongen till kl 02.00 när Fredrik kom hem. Han skjutsade hem Nathalie, sen satt jag å Fredrik upp till 4 på morgonen tror jag.. Men de gjorde inget för jag var ju ledig dagen efter..
Dock sov vi ju ganska länge istället då.. *s*
Igår när Fredrik åkte till nån tjejkompis här i Gävle så kom Karin hit å hälsa på.. Roligt roligt..

När Fredrik kom hem igen åkte Karin typ och Jag å fredrik hade filmmarathon.. Vi såg en skitbra film, men vi var så arg båda två på den.. An American Crime hette den och var baserad på en sann händelse.. Se den!!! sjukt bra, men jättehemsk..

Fick veta att min Tonys bror hade dött idag också, i en motorcykelolycka och jag kan inte höra av mig till Tony.. För hans nya, hemliga nummer försvann i den gamla telefonen som e helt pajj :((
Drt känns fördjävligt måste jag säga..
Tony är ju inte en sån som är med på hitta.se eller eniro heller direkt.
Jag får väl åka hem till han, men bör nog vänta ett par dagar..
Usch, dessa helvetesmaskiner borde förbjudas..
Och ännu en gång är det barn inblandat.. Robert har ju barn.. Stackars liten å förlora sin pappa..

Näe nu ska jag lägga mig å sova..
Har haft mitt "godnattsamtal" med Rickard och lika bra å somna innan Fredrik kommer hem :)
jag ska ju jobba imorgon igen, efter 2 supersköna lediga dagar..
Men snart drar jag på semester till Tallin-Visby med familjen..


Fredrik.. Vilken rolig!! *s* När jag klev upp på morgonen kanske jag skratta ihjäl mig.. sover- med datorn framför ansiktet.. och mobilen på kudden :))

Matilda som halv Sigge på scandic!! :)) Rock on!!


Johanna som HEL Sigge på scandic :))

Ha det så bra så länge kära vänner... Och ni som skriver anonyma komentarer.... Shame on you!! :))
XOXO// LINDHS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen som skriver anonymt. bara du som inte listat ut vem det är som skriver dom. sådetså!!

2008-07-03 @ 04:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0