Flower from my flowergirl :)

Vet ni vad? Jag har världens bästa vänner!!
Haft 2 riktigt jobbiga dagar, och titta vad jag fick av min allra bästa vän Jenny idag..

Fick den här underbara buketten i blombud idag när jag kom hem från jobbet!!
Älskar dig så mycket hjärtat!!
Jenny och Fredrik, ni är allt man kan önska sig!
Bättre vänner kan man inte tänka sig!
Fredrik med din söta lapp som skulle muntra upp mig till morgonkaffet imorse, du är så söt :)

Dagens ros idag går till fler stycken!
Framförallt dig Jenny.. <3
Fredrik
Nathalie
Kasia
Karin
Johanna
Min chef Ewa
Frippe
Killen med blombudet
Mina skor jag köpte idag
 
Sex and the city får också massa rosor.. :) Tradolan med :s

Dagens ris:
Mobilen (ja det är första gången jag ogillar den nånsin)
Klockan när den slog 21.15
Min Åre tröja jag blev tvungen att ha för kylan ikväll
Solbrännan som värker in i benmärgen
Lilla terroristen

Näe nu ska jag ta kvällens sista bloss på balkongen..
Sen sova.. Imorgon blir en jobbig dag!
Men på lördag kommer min Jenny tillbaka till mig :)

Puss och godnatt..
Silverwheels
// Lindhs

Hur kan U2:s låt "still havnt found" dyka upp på lugnafavoriter just nu?? det är helt sjukt... Aja..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur att jag älskar dig mest i världen gumman.. Du är mitt allt, du och fredrik.. pussen älskar dig

2008-08-02 @ 01:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0