Fy, tvi och blä..

för förkylning när det är toksommar :((
Började känna igår morse att de var på G.. Hade så ont i halsen å hosta..
Rickard kom å hämtade mig här runt 16 igår.. Jag åkte med han till Bollnäs, sen släppte han av mig i Söderhamn.. Min bror fyller år idag så jag vela hem :)
Min syster hämtade mig vid mcdonalds.. Pussade Rickard hejdå och åkte sen hem till syster, kramades med barnen, käkade kycklingssallad och sen kom mamma.. Hon och jag åkte hem till henne i grumpan.. Kollade på film, drack kaffe sen kröp vi ner i hennes underbara dubbelsäng.. Jag blev sämre å sämre igår..
Snart trettio år och älskar fortfarande att krypa ner hos mamma.. :)
Finns inget bättre än å ligga å prata  med henne tills man somnar.. Å det blev de inatt också.. Vissa saker delar jag bara med mig av till mamma.. Har lite saker att tänka på nu.. Beslut att fatta..
Imorse klev vi upp tidigt, med en förkylning jag helst hade velat slippa.. Klädde på oss å åkte ut till styvje (mitt smultronställe på hela jorden, där kan man verkligen känna lugnet å kärleken)  till brorsan.. Syrran var redan där hon... mamma gjorde ordning blomlådor och fixade, syster grejade på altan och jag städade och ändra om i köket och donade lite på övervåningen.. Sen åt vi frukost på altan å mös.. Gjorde jordgubbstårta..  Sen åkte jag å mamma å hämta min älskade Matilda på tåget, hon kom från skolan i hudik.. Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser in fina älskade vackra lilla brorsdotter... Ser henne alldeles för sällan numer.. Med tanke på att hon bor i hudik å jag här, så blir de så tyvärr.. :((
Jag, mamma och Matilda var iväg å köpte present till brorsan, sen åkte vi upp till pappa, duschade å fräschade till oss. När pappa kom hem från jobbet å fräschat till sig åkte vi ut till styvje igen..
Syster, Pelle å älskade barnen kom, sen Solings, och Carlssons.. Christer, karin, Erika å lilla otroligt söta Olle =)
Jag var nog kanske inte världens mest sociala Linda idag eftersom jag kände mig så hängig, febrig å sjuk..
Men men, det är nog förståligt..
Senare åkte jag å mamma å släppte av pappa hemma sen åkte hon å jag på mcdonalds å åt.. Sen skjutsade hon mig till Johan.. han har flyttat i veckan å jag vela se nya lyan, fast de var bara en trappa upp =)) Åh herregud såååå liiiiitet de var.. Jag kommer få klaustrofobi där.. :)
Rickard kom dit också.. Vi drack kaffe å surrade ett tag, sen drog jag å Rickard... Mot GEFLE...
En lika mysig färd som alltid... Tränger in mig i rickards sida, fast jag har ett helt eget stooor t säte å sitta på.. Måste se hemskt roligt ut när vi kommer :) Men mysigt ;)
Vi har pratat så mycket.. Om viktiga saker.. Men vi är fortfarande förvirrad..  Om jag inte är beredd att ge upp mitt liv, mitt jobb, mitt Gävle för honom.. Innebär det att jag inte har dom rätta känslorna då??  Det är nåt som snurrar i mitt huvve.. Han är ju verkligen världens bästa å den mest underbara människa jag träffat å jag känner ju verkligen jättestarkt för honom, men jag skulle aldrig ge upp detta livet...
Ja, jag vet inte ja!!

Jag känner mig lite sad för att Umut har flyttat också.. Alltså Turkiet är ju inte direkt runt hörnet heller.. En fin vän är han och de är ju aldrig roligt när såna försvinner.. Messade lite med han idag, men nu är han nog framme..

Nu har jag tagit lite medicin å ska lägga mig i sängen å kolla på en film..
Blir hemma imorgon från jobbet å försöker piggna på mig lite.. Jag sjukskrev mig inte utan fick bestämma själv :))
På fredag ska vi till furuvik med jobbet, det ska bli himla kul... Och på torsdag tar mina töser examen å jag missar det.. Lite tråkigt.. Men Johannas student och bal är ju prio nummer ett nu, och kan inte ta ledigt på båda..  Fatta att min lilla flicka tar studenten nästa fredag, det är heeeeelt sjukt... Hon kommer vara världens vackraste student..

Är så himla glad över denna dag med min bror.. Är så sällan vi ses också nu.. Jag älskar verkligen han så hemskt mycket, skulle vilja vara där å hjälpa han varje dag..
Han betyder så otroligt mycket för mig!!
Aja, nu ska jag ge mig här..
En liten textsnutt från min bästa låt på slutet bara..
(på tal om låtar, nuuu börjar de hända grejer) :)

Anytime you feel like you just can't hold on
Just hold on to my love and I'll help you be strong
But you're so afraid to lose
I can't face this world that's keeping us apart

Anytime you need love baby I'm on your side
Just let me be the one that can make it alright
Anytime you need love baby you're in my heart
I can make it alright

XOXO / LINDHS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0