Jag hör av mig :))

Jaha ja, nu ska man försöka plåta ihop den här helgen i ett blogginlägg... Hmm..
Kan bli hur svårt som helst, utan att bli långdragen..

Torsdag: Rickard kom... Rickard gick...
Fredag: Det var mycket på jobbet å jag var stressad för jag visste vad som väntade efter jobbet.. Som vanligt går de ju bara segare när man stressar, man klantar sig å de blir bara tok..  Jag hde ett mål att bli klar innan fredagsfikat 14.30 för Rickard brukar alltid komma då, så han kan jobba i lugn å ro när vi fikar :) Meeeen, just idag.. neee.. halv 2 hör jag någon som ropar Linda Cecilia Sundin i gången.. Den rösten kände jag väl igen..
Och trevlig som man är säger jag: varför är du så här jäkla tidig.. stackarn..
Han skulle överraska mig sa han.. ha ha...
Han följde med å fika och berättade att han skulle stanna hos mig tills lördagen...
Det var ju roligt för jag skulle till bolognen direkt efter jobbet där Julle å grabbarna väntade med öl på mig.. Så Rickard följde med.. Det var hur mysigt som helst å sitta där å dricka å surra i solen..
image146
 
Kl 19 gick jag å Rickard till stan å mötte min älsklingsJenny som kom med tåget..
Vi satt oss å tog en öl alla 3 på tant grön, sen åkte vi hem till mig å duscha å gjorde oss i ordning..
Vi skulle till Julle sen å fortsätta festa sen.. julle ringer å säger att vi måste skynda oss dit för att dom hade en överraskning till mig..
Så vi tog taxi dit.. Det var visst min kusin som körde taxin *dåligt chockad*
När vi kommer dit kommer Jull å säger att jag måste vänta ute en stund.. Å när jag väl kommer in så börjar Eric spela på gitarren och alla börjar sjunga en kväll i juni med Lasse Berghagen.. Sååå himla söta... Lätt att låta bli att hålla inne tårarna då :)
Rickard sa innan: de är säkert en shot eller drink du ska få, men jag sa: näe när de är de här pojkarna så är de nå känslomässigt, tro mig.. Å mycket riktigt.. ha ha..
Vi åkte sen till Hangan för Fredrik jobbade där den kvällen.. Vi åkte med honom hem när han slutade..
image149
Så den kvällen var ju kanon.. Full av kärlek å vänskap på högsta nivå..
En natt med mina 3 bästa.. Rickard, fredrik och Jenny.. Satt nog på balkongen långt in i morgontiimmarna el nå :)
På lördag runt 12 åkte rickard hem...
Jag Jenny och Fredrik åkte til Hemlingby å gick på bolaget å handlade present till Sophie å lite sånt..
Sen gjorde vi paj här å duschade å gjorde oss ordning..
Fredrik skjutsade oss till Nathalie och Sophie vidd 18.30
En jättetrevlig fest!! Satt nog på balkongen hela tiden, helt underbart väder..
     

FÖDELSEDAGSBARNET!! :)
image156
Sen gick vi på berggrensa, å shit va bra det är där.. Helt såld på de stället.. Tänker bara gå dit i sommar..
När Fredrik kom när dom stängde gick vi å käka å åkte sen hem hit..
Idag har vi bara softat jag å mina bästisar.. Dom åkte strax före 14 idag *TOMT*
Efter det har jag tvättat å städat lite.. Solat på balkongen för det har varit sjuuuuukt hett idag..
Sen kom Umut  över (han bor ju hos Ilker ett tag) Vi satt å surra på balkongen..Just ja, Ilker åkte till Turkiet idag å blir borta i 2 veckor.. Ganska avis man blir då...
Det var väldigt skönt att prata å få svar på lite frågor.. Så hemskt snäll han är..
Jag var ju som sagt väldigt full förra helgen på min fest å har inte många minnen av vad jag sagt till han å Ilker då =)
Men nu vet jag... Och jag står för allt jag sagt å antar att jag menar det också :)
Mycket är skumt ska jag tala om för er, men jag har inte mod nog att skriva om det här.. Men det kommer säkert..
Jag är en mycket förvirrad person...
Men jag är en väldigt lycklig förvirrad person ska jag tillägga..
Hoppas att alla mina inblandade blir lyckliga också..
Nu sitter jag å väntar på att Rickard ska komma.. han vill att jag ska följa med honom till sthlm å sova där eftersom jag e ledig imorgon, men jag har inte bestämt mig än..
Vet inte alls...

Jag hör av mig!!! :)))))
Puss och kram
do not disturb!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Linda du hade väl kunnat tagit ett annat kort på mig va...Ja man är ju inte bildskön direkt..Pussen saknar dig

2008-06-02 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0