Svalk paus...

Hur varmt är det inte då? Typiskt att man ska va toksjuk när det är sånt här väder!!
Har varit sömnlös i 2 nätter nu pga en sjuk hosta!
Försöker sola lite, men blir tvungen att gå in med jämna mellanrum.. Det steker på min balkong..
Igår kom Linda, Rickards kompis hit medans han jobbade, för han hade plockat upp henne på arlanda.. Vi softade på balkongen å pratade (om saker inte rickard får veta, ha ha) Roligt att höra lite vad han säger till sina kompisar å =)  Nathalie kom också efter hon hade slutat jobba.. När Rickard var klar med hotellen kom han också.. Men han å Linda åkte ganska snart för han har ju scandic Bollnäs också :)
Jag blev mer å mer dålig så jag var nog inte riktigt social med Nathalie som jag brukar.. När hon åkte låg jag som ett slakt resten av kvällen..
Har vaknat av hostan typ var 15e minut hela natten..
Ska gå ner på hälsocentralen snart å hämta ut medicin.. (tur att hc ligger så nära, typ 100 meter härifrån bara) Sen kommer Johanna och Soffan hit, vi ska käka lite.. :)
imorgon är det furuvik med jobbet :))) Hoppas jag är piggare då, så jag kan röja loss lite också!!
Kasia ska ju ha uppvisning där också imorgon, så det ska bli himla roligt å spännande å se =)

Näe nu ska jag prova sätta mig ute i solen igen..
Have a sunny day :)
Puss å Kram // Lindhs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0