oops i did it again :)

Tro på f*n att jag väntat länge igen med att skriva... Vart tar tiden vägen? Den tiden jag älskar.. Den jag alltid prioriterar på kvällarna.. Lyssna på musik å skriva tills fingrarna inte pallar mer :)
men men, det är skönt när det rör på sig..
I veckan har jag umgåtts mycket med min älskade brorsdotter.. Hon har sovit hos mig varje natt nästan, och tro det eller ej, men jag har sovit hos henne också.. Jag som aldrig vill sova borta, som är världens hemmamänniska =)
åhh min underbara yngsta brorsdotter Matilda kom hit dagen före midsommar och sov med oss också.. Det tycker jag om.. Saknar henne hemskt mycket för vi ses så lite nuför tiden.. Mitt bästa lilla rivjärn :)
På midsommarafton klev vi upp halv 5 på morgonen alla tre och åkte till scandic å jobba.. Jag började inte förän halv 8 men åkte dit till halv sex ändå :) Matilda skulle lära sig frukosten för hon ska jobba lite där i sommar, och jag hjälpte till
lite..  Johanna!!
Matilda och jag åt frukost tillsammans :) Äggröra lyxade vi till det med :)
Vart inte mycket på midsommaraftfonskvällen för oss. Matilda åkte till hudik och jag, Johanna och Sofie grillade här och sen satt vi bara och surra.. Vi skulle upp å jobba alla 3 dagen efter..
Midsommardagen åkte jag till jobbet, gjorde ordning städlistorna och sen körde vi så det rykte.. Johanna jobbade extra på städ efter hon jobbat frukost..  Snuttan jobbade 10 och en halv timme den dagen.. Efter jobet åkte vi hem å duschade, fixade till oss och ¨åkte hem till Sofie å festa.. Å då menar jag verkligen festa!! *s* Jag blandade nog allt som kunde blandas =) Shottade tom minttu :) Karin var också med oss.. Vi var på heartbreak.. Det var ju jättelängesen jag var där nu, och jag tror det var ödet att jag skulle dit den kvällen.. Kan inte riktigt skriva varför, men de var bara så :) Vi hade jättekul.. Vi var på en massa äventyr när dom stängde också.. För det första när vi sitter på donken å käkar kommer polisen å brandkåren dit å säger att vi måste evakuera för att det brinner.. Så alla bara rusar ut.. Men jag frågar polisen (dum i fyllan som man är) : åh nej, måste vi verkligen gå ut.. Då svarar polisen spydigt (me all rätt förmodligen) : Ja man brukar göra det när det brinner.. Åhh typiskt vräker jag ur mig.. ha ha...
  
Sen var vi ute å yra, tror vi kom hem till Johanna 5 på morgonen eller nå.. Jag fixade mig en egen taxi tydligen..
Som såg ut såhär: =)
 Näe, man är inte riktigt frisk =)
Igår var jag bra nog bakis.. Johanna klev upp och tog tåget till Söderhamn för hon å brorsan skulle till Hudik å hämta hennes sista möbler å grejer (Matilda tar ju över hennes lägenhet i hudik nu) Men jag låg kvar jag.. Orkade inte ens röra mig =)
Till slut klev jag upp, duschade och fixade mig lite kaffe tills Johanna och brorsan kom.. Mamma hade också följt med så jag fick träffa henne lite..
Dom skjutsade hem mig innan dom åkte hem till Söderhamn igen..
Johanna kom efter ett tag, vi köpte pizza å satt oss på balkongen å svulla =)
Hon var så himla trött så hon la sig i sovrummet å kolla på film.. Men jag var tvungen att hålla mig vaken för Rickard skulle ju komma å pyssla om mig..
Hemskt mysigt var det att bli ompysslad ;) Han kan han *s*
När han åkte kröp jag ner med Johanna och skulle sova.. Men då ringde en mycket ledsen vän och när hon är ledsen blir jag också ledsen.. Pratade länge med henne, men kunde inte somna när vi lagt på.. Bara låg å tänkte på henne.. Hon är ju mitt allt och det värker ända ner i tårna när hon inte mår bra.. Så iaf när johannas kl ringde hade inte jag sovit mer än en timme typ.. Då var kl typ halv 5, så jag klev upp med Johanna (hade ju bara varit tröttare om jag somnat om i en timme) och åkte med henne till Jobbet.. Så kvart över 5 var jag där IGEn och började 8 =) Hjälpte Johanna, sen satt jag mig med henne å åt frukost i lugnan ro.. Klockan 7 kom Ewa (min chef) och då hade jag redan plockat fram min vagn å gjort klart, så snäll som hon är fick jag börja :)
Ödet kom till mig idag igen.. Och jag kan fortfarande inte skriva hur och varför *s*
När jag slutade ko Johanna å hämtade mig för jag skulle hjälpa henne att städa hela lägenheten till Julle kom hem från Norge, så när Rickard kom hann jag bara ge han en snabb puss och rusa :( Vi hade verkligen bråttom för vi måste vara klar inom 3 timmar..
Vi tokstädade, jag skrubba hela badrummet med klorin... Det vart jättefint och Julle blev jätteglad när han kom hem.. Han bjöd mig och Johanna på  mat..
Sen skjutsade dom hem mig för Fredrik kom.. Vi har suttit å pratat och druckit kaffe rökt i timmar som vanligt..
Han har nyss åkt hem till Söderhamn och jag måste verkligen lägga mig å sova.. Men nu har jag iaf uppdaterat lite :)
I helgen kommer mina älsklingar.. Mamma, syster och Jenny hit.. Jag ska iofs jobba lördagnatt men de gör inget =)
Aja, godnatt då!!
Puss och Kram
 Favoritkillarna..Min kära bror och Rickard :)
 Erika, Rickard och jag.. Full också :)
Denise, Rickard och Kevin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0