Happy day :)

Vilken bra dag!!
Rickard dök upp som gubben i låddan på jobbet å överraskade mig idag..
Där står jag som värsta slusko i arbetskläder osså kommer han dit och är toookfräsch.. Kanonbrun efter en vecka i åre, så hans isblåa ögon bara lös upp för hela världen..  *s*
Orättvist!! :)
Han käkade lunch med mig på jobbet.. Sötis nr 2 jobbade också idag, så de blev lite pinsamt där ett tag =)
men skitsamma, vet ni hur längesen det var sen jag fick träffa Rickard..
Jag vart så himla glad.. Insåg hur mycket jag saknat han och hur mycket jag tycker om han..
Jobbigt att släppa iväg någon så underbar å jobba vidare sen :(
Och nästa överraskning!!! Det verkar som att Rickard kommer att börja köra till oss igen.. Det kanske är det bästa som kan hända!!
Jag skulle bli så lycklig då..

Efter jobbet var jag, Nathalie å fika på waynes (ovanligt).. Matilda, Carro och Annelie kom också..
Sen åkte jag å Matilda hem hit.. Käkade mat och sen gjorde jag slingor på henne, nu ska vi lägga oss i sängen å kolla på film..

Åhhh jag mår så sjukt bra!!!

Fick mitt första å enda påskägg idag också :))) Av chiefen :)) Jag som var lite surig för att jag inte fått nåt :) ha ha.
Fast det jag fått av mor och far får inte plaats i ett påskägg iofs.. Men vad de är, e en hemlis :)

Vill bara säga att Nathalie är världens bästaste och snällaste tjej och kompis :))

 Aja, time for me and my neece <3 <3
Puss och kram!! / Adnil,Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0