Hinner aldrig

skriva här nuförtiden känns det som!!
Tid... Vart tar den vägen? Jag har så mycket hela tiden..
Har varit mycket jobb och lägenhetsvisningar och jokks nu =)
Har varit ledig lite nu över påsk, men inte har jag hunnit med så mycket för det..
Festade här i Gävle med Nathalie och brudarna i torsdags, var på slick.. Det var roligt och jag var full :)))
på fredagmorgon åkte jag hem med Pelle å grabbarna till Söderhamn, var med syster å barnen mina =) Mys mys mys..
Lördag var jag på stan,(furan å fika) tog med mig Kevin.. lilla älsklingen.. han säger nu att moster e hans bästa vän.. Såå himla söt e han!! och småjäntorna mina blir så stora :)
Sen var jag och Matilda till pappa och käka påskmiddag med han och mamma.. Gjorde oss ordning där och festade med dom :)) skulle egentligen till Jenny på fest men tiden rann iväg som vanligt och vi satt å prata å hade så trevligt, så vi mötte dom utanför statt istället..
kostade tuuuuuuusen spänn att gå in på statt *s*
Det var roligt att va på gamla goda statt, gamla jobbet å få träffa alla goda vänner.. Efter statt gick jag å Matilda å köpte med oss mat å gick hem till pappa å la oss å sov.. Alltså den promenaden från krogen å hem.. ha ha ha.. vurpor och galenskap.. ha ha..
Sov inte många timmar för kl halv sju på morgonen var det bara att kliva upp, packa ihop, för klockan sju kom Pelle å hämtade oss.  Jag och Matilda åkte med han och grabbarna till Gävle igen.. Dom jobbar på läkerol..
Matilda har varit här sen dess.. Vi har myst på, varit ute å gått (tom vilse) *s*
Idag kom även Johanna och Jempa 8jenny östh) hit.. Så vi har varit på stan och sen var vi å titta på "min" lägenhet.. Nu ska vi käka, sen ska jag och Johanna ut och gå lite.. Sen blir det väl filmmys för hela slanten..
Det är mysigt och skönt med lite semester men efter bara två dagar blir jag så himla rastlös.. Och längtar till jobbet.. Ringde idag å minskade min semester tom haha *s*
Men nu har jag ju fått lite kvalitetstid med familjen å barnen iaf :)))
Har lite roliga grejer på G nu, eller många roliga föresten, men dom ska jag vänta med att skriva om tills det är klart!! 100% =)

Saknar Rickard!! Världens goaste och snällaste kille :))
Börjar tröttna på hans röst nu... och längta efter hans utseende och närhet =)
Aja, nu är det iaf lite uppdaterat här..

Familjen Carlsson/Sundin överträffar allt!! Vi äger!! :) <3
Puss och Kram!! LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0