Ja herregud!!

vart ska jag börja =)
Helgen kanske?! hmm
Fredag jobbade jag natt.. Det hände ju lite där iaf.. En känd hockeyspelare (nämner inga namn) satt bredvid mig på en stol när jag jobba i säkert en och en halv timme och tjata att jag skulle följa med han på rummet och ha sex. Så himla full och dryg. Slet till och med i mig flera gånger.. :) Tänk om fel folk sett eller hört han där.. Oj oj.. Han mådde säkert inte bra dagen efter. Han måste nog ha skämts en del..
Sen träffade jag en annan rätt känd människa, som typ e manager åt olika artister.. Vi stod ute å rökte å prata ett tag för han kunde inte sova pga att hockeylaget förde ett liv där.. jag berättade om mina låttexter å han sa att jag kunde skicka några =) Får se om jag kanske gör det. om jag törs =) Har väl kanske inget att förlora..

På lördagen var det fest!! var till Gianina och sen ut.. Hände mycket skoj den kvällen =) haha..

På söndagen tog jag med mig brorsdotter Johanna till min (förhoppningsvis) nya lägenhet. Vela visa henne den..
Hon har sovit här hos mig i två nätter nu för Julle e i Norge å jobbar... Hon har ju praktik på scandic igen nu 3 veckor.. :)

Iaf så började budgivningen igår på min lägenhet. Det är jag och en till som håller på å krigar.. la precis ett bud på den igen jag.. Nu är den på 575 000 och den var på 495 från början, men de hade jag ju räknat med för den e såååå fin.. men jag ger inte upp, hoppas dom gör det snart!! Så håll tummarna ordentligt för mig nu!! Please.. Den är sista kvällen nu =)

just ja, min kära brorsdotter blev erbjuden en fast tjänst i frukosten på mitt scandic idag.. Inte illa.. Blir så glad och stolt att dom tycker om henne och tycker att hon e så duktig.. Hon e inte min lilla jänta längre.. Hon e stor nu tösabiten min.. *s*

Jag är skitlycklig just nu, och får jag lägenheten kan jag inte bli lyckligare.. :) Det skulle vara sista perfekta pusselbiten nu..
Alla som jag har i mitt liv just nu är helt underbara.. Dom som älskar mig och bryr sig om mig till 100%, dom som är då och då typer har jag tagit bort.. Orkar inte bry mig om folk som inte gör det tillbaka.. det har jag gjort alldeles för många ggr och för ofta,.. Så vi struntar i sånt nu..

Saknar min Jenny så mycket också!! Vore hon här skulle jag va så glad..

Aja nu ska jag störa grannen en stund :)
Love you all.. My beautiful people..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0