Mycke lite, lite mycke

Lördagkväll då..
Och jag har bara varit hemma ikväll.. Hade inte orkat annat iaf så.
Jag är så otroligt slut i kroppen, i övrigt också iofs.. Vet inte vad det är med mig..
Jag vet att jag gick iväg å jobba för tidigt med inflammationen. Läkaren sa att minst en vecka skulle jag vara hemma, men allvarligt?! Jag klarade inte det.. Jag blev tokig..  Jag var hemma i 3 dagar.. Det är väl kanske därför jag är så trött och slut kanske, för på måndag så har jag jobbat 18 dagar och enbart varit ledig 2 dagar av dom. Och det var inte 2 dagar irad, så jag hann väl aldrig vila ut..
Men jag vet inte, jag kan inte vara från jobbet mer en 2 dagar åt gången utan att  bli rastlös och känna mig osund :)
Men som sagt, jag känner mig inte särskilt sund nu heller.. Jag gråter för det minsta lilla, och vill bara sova men kan inte.. Det enda jag orkar är att ligga el sitta å vara slut. Jag hoppas det går över snart.. jag är ju en glad tjej, med fart och fläkt.. Inte såhär..
Har kollat på melodifestivalen nyss, och alla låtar blev som jag fhade förutspått =) Charlotte Pirelli var ju grym..
Men tyngsta texten var ju helt klart Håkan Hemlins..  Men sånt är det väl bara jag som tänker på antar jag i dagens festivaler.. :)
En av mina favoriter bland låtskrivare, Bobby, hade skrivit Charlottes också men jag tyckte det var lite tunt på text, men va fan, denna gången gjorde det inget, för den var helt klart bäst att lyssna på och tralla med i =)
Låten som Ainbusk sjöng förra veckan är jag såld på.. Den texten, oj oj.. Den får mig att tänka väldigt väldigt mycket på Sörling..
"jag kan ana vart jag går, jag följer dina spår. Jag undrar om du nånsin fann, ditt drömda land" 
"morgonen är här, jag undrar var du är" "du ville mig väl, och din öppna famn, höll min själ"  "du var min vän och du såg mig jämt i ögonen"
Ganska starka verser eller hur? I love it.. makes me cry..

Jag siktar iaf in mig på nästa års melodifestival.. Att ha MINST ett bidrag med..
Har skrivit och jobbat ordentligt nu på slutet, och jag är nöjd.. Det största projektet är att få med mig Martin på sången :) Har inte riktigt klurat ut hur jag ska övertyga honom än :)
Men allt löser sig..

Hur som helst är Sanna Nielsen värd att ta hem hela sk..en detta året.. Grymt!!

Aja, nog om Esc och sång nu.. och över till något helt annat..
jag är riktigt kaffesugen nu, men det vore ju himla dumt nu när jag ska sova.. Då kommer jag aldrig somna!! Men jag vill ju sitta uppe och skriva några timmar till, men jag kan verkligen inte om jag ska upp å jobba imorgon.. Då kommer jag rasa ihop totalt imorgon. Det är ju verkligen på bristningsgränsen redan, jag är Linda på linjen för tillfället.. På en mycket skör tråd.. Har aldrig varit såhär slut i hela mitt liv..
Alla säger: Linda, det är inte så konstigt att du känner såhär, det har hänt en massa på slutet, du blev sjuk och har ständigt ont, du förlorade en vän, en vän är kanske allvarligt sjuk, och Rickard är alltid minst 25 mil bort.. Och du bryter aldrig ut ordentligt, du skäller aldrig.. du bara håller inne allt..
ja visst kanske det är så, eller de är väl säkert så, men grejen är att jag ändå är så otroligt lycklig, och då passar det väl kanske inte att gråta och må dåligt.. Eller kan man vara båda sakerna samtidigt??
kan man vara lycklig, men ändå bli ledsen och må dåligt emellanåt??????????

Just nu skulle jag kunna ge vad som helst för att krypa ner i hans famn, och ha hans hand i min och bara va.. Få kramas och känna något annat än de jag känner nu..

Var med Sandra till hennes nya lägenhet på Gävle strand (alderholmen) igår. Satan i gatan va fint de är och blir där.. Ett helt nytt samhälle ju typ..
Allt sprittnytt golv, väggar tak.. ALLT!! Men då betalar hon ju 8000 i månaden också.. Inte småslantar direkt..

Nu så.. hes home =)
Godnatt då! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0