nattens fjäril :))

Sitter här i sovrummet och lyssnar på musik å kan inte riktigt sova än..
mamma och pappa är här i helgen och dom har lagt sig..
Idag har vi varit å shoppat och sen tittade vi på hockey (brynäs-malmö) på tv.n
Brynäs förlorade :(
Jag köpte äntligen mina lacoste skor :) Som jag har väntat på dom i min storlek.. Nu är jag nöjd!! =) dom har funnits ett tag i 38 och uppåt, men inte i mina stackars 37or.. Men nu så :))
Jag har haft huvudvärk i flera dagar nu, verkar som det kommer från nacken :( Så jag hade jätteont ett tag idag, men nu har det gått över.. Jag missade Sandras födelsedags och inflyttningsfest ikväll pga den :( Hade sett fram emot den..
Men jag ska inte klaga för jag har haft jättemysigt ikväll, vi har kollat på tv å käkat ostbricka å bara myst! :)
Imorgon däremot blir det feeeest!! Det är personalsöndag!! Ska sitta å förfesta med Nathalie och Rebecka, sen blir det säkert fler :)
Har ju mina önskemål och förhoppningar!! ha ha..
Ska bli himla roligt.. Im so in to it =)

Imorgon ska vi gå Hemlingby jag mamma, pappa och Helena..
Så man känner sig lite fräsch inför kvällen :)

Men herregud, nu börjar jag känna mig trött.. Gud va skönt!


Frosten biter kvar
Nu när min framtid ter sig ljus
I landet som jag byggt
har du just varit allt utom trygg
men långsamt, så långsamt
Kom ta mig hela vägen hem
Kom, hela mig med dina händer
Ett hjärta fullt av hopp
En höft så fylld av lust
Faller du, så faller jag
Snälla säg mig,
vart tog vi vägen första gången?
Två vilsna själar i en dröm
men den försvann
så långsamt
Jag följer dig vart än du går
för faller du, så faller jag

Näe nu ska jag sova..
Så jag e lite pigg imorgon..
Skönhetssömn.. =)

Längtar efter dig Rickard..
Me love you!!
tussen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0