take my breath away..

Jaha, det har varit ett par hektiska dagar med lite sömn..
fick hoppa in å jobba natt måndag och tisdag pga sjukdom.. Mamma och syster kom hit runt 2 på måndagen.. Det var ju bestämt sen länge så det vela jag inte ändra på.. Vi var ute på hela dagen, sen åkte vi hem hit å laga mat, och softade lite.. Vid 22 var jag tvungen att åka å jobba.. Inte roligt när jag kunnat stanna hemma å mysa med mor och syster, men men så är det..
Med tröga steg var det jag gick till jobbet, men ack så fort det vände när jag kom fram.. Det visade sig ju att bli en riktigt rolig jobbnatt :)
Mötte min kära brorsdotter i ytterdörren på jobbet på morgonen kl halv 6, hon skulle in å jobba frukost när jag skulle hem.. haha, snacka om att gå om varandra..
Åkte hem och la in en maskin (hade tvättstugan kl 7) sen väckte jag mamma och syster som hade lovat mig att ta hand om tvätten medans jag sov några timmar..
gick å la mig och sov till 11.30.. Åt en sen frukost (som stog serverad) med dom..
Sen duschade vci å gjorde oss klar för stan.. Shoppade lite och strosa runt i affärer =)
Åkte hem hit och käka, sen var det bara iväg igen på dagens stora händelse :) Visningen på min lägenhet!!
Gissa om den var fin?!! Shit, den var mycket finare å bättre än jag nånsin kunnat föreställt mig :)
Jag vart helt såld.. Mamma och syster med..
Så jag la ett bud direkt och jag tänker inte ge mig om det blir budgivning.. Jag SKA ha den, den ÄR min!! :)
Mamma och syster åkte hem vid 18.30..
Jag la mig å vila 2 timmar sen åkte jag till jobbet igen.. Har varit jobbigt, har varit hemskt mycket..
Idag har jag sovit rätt länge så undra hur jag ska kunna somna nu inatt.. Jobbar dag imorgon.. Kommer va sjukt trött.. Men de blir ändå en bra dag imorgon på jobbet ;) *s*
Efter jobbet är det stormöte också! De kanske var mindre roligt :)
fick föresten ett brev av min kära chef igårkväll när jag kom till jobbet, där hon berättade att dom haft möte med comforta under dagen och hon hade bett om att få Rickard tillbaka till oss.. Såååå himla roligt..
Får hoppas att dom lyssnar på det nu då..

Hade alldeles nyss ett väldigt trevligt sällskap en stund =)
Har ni nånsin tänkt att nii måste göra er lite fin fast ni bara ska va hemma å mysa ensa`m?! Att ni haft känslan att någon kommer att ringa på dörren som en överraskning?! haha.. en sån hade jag ikväll, och se va rätt jag fick..:)

Nu ska jag nog bädda ner mig och försöka sova..
Men är inte ett dugg trött..
Aja.. Puss och Kram! habibti--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0