Tycker inte om detta

Vilket flyt jag har! Min lediga dag igår och jag blev sjuk igen.. Förkyld för sjunde gången =( Var iaf iväg till hemlingby och tog en promenad med Johanna, men de fick jag straffas för sen på kvällen. Trodde det kunde va bra med lite frisk luft, men jag vart bara sämre sen..
imorse var jag inte alls pigg när jag vaknade, men nu känner jag mig lite piggare.. Nu är det bara halsen som gör ont..
Hoppas jag känner mig helt frisk till helgen för då får jag främmande :)
Helena, Mikaela och Johan kommer :)

Just nu är mina tankar mest hos Rickard, jag saknar han hemskt mycket och skulle kunna döda för att ha han här nu..
Tänk att det gått ett helt år sen vi träffades första gången.. Iofs känns det som jag känt han hela livet men ändå =)
Vi träffades iofs tidigare första gången på jobbet, men det var ett år sen vi träffades privat hemma hos mig.. :)
Förmodligen kommer han inte komma tillbaka till mitt jobb mer, för det hade tydligen comforta kommit fram till att stockholmarna skulle fortsätta med =( Att det var lämpligare.. Det tycker inte jag!! Inte scandic heller, men men..
Det känns helt sorgligt, det hade liksom blivit en livsstil jue.. Att rickard kom till mig varannan dag och till scandic varannan.. Och ändå kändes det för lite då.. Sjukt!!
Han betyder så himla mycket för mig. Han är så mycket mer än bara min kärlek. Han är en av mina absolut bästa vänner, som jag kan prata med allt om. Han är den som jag kan vara den jag vill med.. Han förstår på ett sett som är fantastiskt.  Han är en helt underbar person. Som gör en lycklig att ha i sitt liv. Så ärlig och omtänksam..
Jag hoppas han vet det, jag försöker säga det hela tiden och jag hoppas han tar åt sig så sant som det är..

Hur som helst så gör det riktigt ont att det blir såhär. Det blir inte så mycket tid till att träffas nu när vi jobbar åt helt olika håll, och typ jämt. Man åker liksom inte til sundsvall över dagen heller..
Och jag vet helt ärligt inte hur det kommer att bli utan han..
Nu har man ju ändå haft hoppet att han kommer tillbaka, att det bara var tillfälligt medans dom rustade där.
Nu blir det ju en helt annan sak att vänja sig vid..
Näe pass på det här. På riktigt!!
image34
                                              Jag fick låna en ängel, för en stund!!

Din blick är sorgsen
Vet vad du känner jag förstår så väl, att
Tankarna skrämmer

I en värld full av människor så
Växer vår ensamhet
Å i mörkret inom dig finns vilsenhet

Men i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
För dina ögon dina ögon
Har fått sin färg av förtröstan

Le lite grann nu
Va inte ledsen jag minns knappast när, ja
sist såg dig skratta
om världen gör dig galen
och bara ser allt i svart
så finns jag där
mitt i din mörkaste natt

Och i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
För dina ögon dina ögon
Är vackrare än du anar ...
image35
                             Simma kan jag, men i dessa ögon drunknar jag!!

Blev lite kärleksfullt för Linda Cecilia nu, men vad gör väl det..
 
Nu ska jag lägga mig i badet, jag fryser så hemskt.. Sen ska jag fortsätta vila upp mig så jag är pigg på jobbet imorgon.. Blir bara en massa film mys och vitaminer hela dagen idag..

Ha det så bra allihop, och var rädd om de ni har och ta inte den du älskar för givet, vem vet imorgon kan ha bli tvungen att jobba långt bort, typ i boden eller nåt *s* haha
 Love you all / LL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0