A fling :)

Oj då, det var nån dag sen jag skrev ser jag! Har varit rätt slut denna vecka.. Och är inte piggare just nu kan jag säga :)
Har haft mycket ont i mina händer den här veckan, så de är väl mest därför jag inte orkat skriva..
imorgon är jag ledig iaf.. Då ska jag försöka sova ut.. Iaf till kl 10.00
Sen ska jag sticka iväg å träna lite.. =)
Hmm, men vad har jag gjort denna vecka då förutom å jobba tro?!
I måndags var jag och fika med Nathalie, Sofie och Emilia (inte min Emilia Sjöholm) Sen tog jag tag i uppackningen efter söderhamnvisiten..
I tisdags var jag kvar på jobbet ganska länge efter jag slutat.. Vi satt å surra.. Sen åkte jag hem och duscha å var helt slut.. Nathalie kom, vi drack kaffe, surrade å kolla på Tv..
Efter jobbet idag gick jag å nathalie på stan och sen tog vi en fika på waynes..
Hittat så mycket fina och söta sommarkläder...Såå mycket gulliga klänningar av alla dess slag.. Åhhhh vill bara slösa borta alla pengar på massa kläder, men jag måste väl spara mig till den 15e då jag får lön.. Roligare då.. Jag å Nathalie brukar ha shoppingdag då direkt efter jobbet =)

När jag kom hem har jag inte gjort så jättemycket.. Tog en powerwalk, sen badade jag..  Sen har det varit tv för hela slanten.. Kollade först på de där söta frusna norrlänningarna =) Sen har jag ju såklart tittat på sex and the city.. Dubbelavsnittet.. Fast jag har nog sett alla avsnittet flera gånger om, men jag kan inte tröttna.. Bästa serien ever!!
Kanske känner igen mig lite där, ha ha..
Gamla kärringar som fortfarande har SÅ kul, och fortfarande är supersnygga!! Och inte ens lite patetiska..(ja de var inte snyggheten jag kände igen mig i då förstås)
Nu har jag precis pratat med Rickard.. Vilket var aptråkigt.. Att prata i telefion när man vill ha han framför sig å prata istället..
Har också insett att vi inte är go å glad jämt.. När vi båda är trötta och har jobbat och allmänt grekig å surig..
Igår upptäckte jag det!! Det var det tråkigaste, suraste samtalet vi haft.. Jag blev livrädd efteråt.. Den känslan har jag aldrig haft när jag pratat med han.. Att det varit tråkigt å jobbigt... Men de var det!!  Fast jag fick ångest efteråt för mitt eget humör, så vi "fixade till" det efter en stund senare.. *s*
Idag var det underbart som vanligt igen =)

Åh i helgen.. åhh då kommer mina pussgurkor.. Jenny och Fredrik.. Dom ska vara hos mig fredag till Söndag..
Jag jobbar iofs, men det blir inte så länge.. Jag ska vara husfru å bossa lite över de andra bara, dela ut rum å så.. ha ha..
på fredag ska vi bara mysa å va hemma, sen på lördag e det ju cruisingen här så vi ska ner på stan..
Å jag ska få åka riktig raggarbil för första gången... Irene på jobbet ska jag få åka lite med.. Vill bara känna hur det känns *s*

Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på en film tills jag somnar.. Tänkte försöka ta en liten promenix innan frukost... :) med alla söta klänningar i huvudet...
   Jag Jenny å fredrik måste ha va de största mobiltöntarna på sista apr :)

image122
Om ni undrar varför Milo e så glad här, så ska jag tala om för er..
Han sitter i Tant Lindas knä och hon spelar Lasse Berghagen för han..
Eller vad säger du Mamma Bodin?? Va han inte överlycklig å helt stilla när han hörde Berghagen?? :)
Världens sötaste kille iaf =)

Aja, puss och godnatt!!
I have a thing for the truckdriver upnorth ;)
its not a big thing, its more than big :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0