After Work :) mm mm

Vilka fantastiska dagar jag haft!! Trots min ångestfyllda Sönda slutade ju den tom tokbra!
Måndagen var ju också jobbig med tanke på att jag fortfarande var bakis å så, men även den slutade ju kanoners..
Och igår var jag ju ledig och den dagen tog jag verkligen vara på..
Först tog jag en promenix efter frukost, sen gick jag hem å gjorde kaffe och Nathalie kom.. Vi satt typ heeeela dagen på balkongen å solade å drack kaffe, käkade lite mat emellan också.. runt 19 tog vi en promenix till ica Maxi å handla.. Sen hem hit å kolla på gossip.. Sen kom Rickard.. Nathalie åkte hem ganska strax efter han kom..
Vi bara mös på å bara va..
Idag har jag jobbat!! Sen var det stormöte mellan 14.00-!5.00 på jobbet..
Det var roligt idag, för de var många roliga med :))
Efter mötet kom Fredrik å hämtade mig på jobbet.. Gianina åkte med. Fredrik släppte av mig på CH så jag fick träffa Rickard en sväng, han skjutsade hem Gianina medans..
Julle ringde när jag var på CH å sa åt mig att komma till Brända på en after work öl för han å massa 42or satt där ¨å drack i solen..
Fredrik kom tillbaka, hann med å säga till Rickard att jag inte är någon bra tjej :) Jag sa hejdå till Tussen å åkte vidare med Fredrik ner på brända!!
Shit vilket väder... Fredrik gick efter en timme för han skulle på jackpot å jobba..
Men jag satt kvar med teamet till typ 21.00
Lyckades ju såklart få en rejäl Bonnbränna när jag satt där :( Hur F*N ska jag få bort den innan helgen???! :(
Gänget jag varit med ikväll går inte att beskriva med ord.. Helt underbara.. Aldrig en tråkig stund med dom.. och så otroligt snälla.. Överröser en med massa snälla saker bara =)
Åkte iaf hem å tittade på Sex and the city...  Nu ska jag gå å lägga mig.. Tror jag fått solsting för jag är helt slut..
Hoppas jag inte vaknar när Fredrik kommer "hem" inatt.. Behöver verkligen en skönhetssömn nu..
Jag sa till grannen att jag skulle vara vaken vid halv ett/ett så att det bara var att ringa på.. Men jag är rädd att jag kommer slocka ifrån han.... *S*

Rickard, jag är så stolt över dig.. Glad över dig.. Tacksam..

Goodnight...
åh, ett hett tips till alla kaffeälskare..... Gevalia 1853 Gold... helt underbart.. Prova, ni blir inte besviken.. Aningen dyrt, men helt klart värt varenda öre..

         
  image144
  image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0