Feelings..

Känslor!!!!
Det finns så många av dom!! Av alla olika slag...
En känsla kan vara så stor, och kännas i hela kroppen och utlösa så mycket hos en man inte visste gick..
Man kan bli sårad av  vänner fast det inte alls var meningen och allt blir knas..
Man kan bli ledsen av att komma på att man inte pratat med någon på länge.. Och ligger det något i kroppen å vibrerar krävs det så lite för att man ska rasa..
Jag har varit lycklig för länge och behövde nog få en smäll för att vakna!!
Grejen är att jag har varit så trött på senaste och jag har haft så sjukt jobbigt med mina händer.. Jag försöker dölja det in i det sista, det känns så handikappat att prata om hur ont man har och hur lite man egentligen borde göra med dom och kan göra!!.. Och det är tungt.. Riktigt tungt är det!!
Just det med att det krävs så lite..så ska jag berätta nåt för er.. Jag började storgråta igår när jag stod i duschen å insåg att min laktacydtvål var slut.. Men också det var ju pga nåt annat.. Men det är lite lustigt.. Jag är så organiserad att allt måste stämma annars blir jag knäpp.. Jag måste verkligen vänja mig av med det!!
Samma sak för en stund sen så kände jag i hela magen att nåt var fel, att det var nåt som tyngde mig!! Plötsligt slog det mig!! Då var det för att jag inte pratat med mamma på 2 dagar :)
Vi pratar liksom varje kväll och skvallrar en massa.. Efter jag la på med henne var det lugnt igen =)

Igårkväll var Nathalie och Sophie här.. Vi satt på balkongen och drack tuuuusen koppar kaffe och prata långt in i mörkret med tända ljus :) Det var skönt.. Jag fick prata av mig lite om mitt ras..
Ni tjejer är ju så fantastiska och underbara så de finns inte!! Tack för en jättetrevlig kväll!!

Idag har jag varit med Nathalie.. Först lunchade vi, sen var vi å drack kaffe.. Sen följde hon med mig till CH så jag fick träffa Rickard en stund :)  Min söta älskade tuss :)  åh så jolligt :) Där har vi dagens bästa känsla iaf!! :)
Sen gick vi på stan..
Och där kommer dagens andra känsla in.. Vart kär på stan, direkt jag såg denne blev jag totalt kär.. Jag såg på den, och blev alldeles varm i hela kroppen.. Jag vela bara bara slita tag i den och försvinna..
Tog den så nära min kropp det bara gick, och vi matchade perfekt med varandra.. Mitt hjärta slog dubbla slag och volter.. Men vi var tvungen att slita oss från varandra efter en stund.. Vi bestämde oss att ses igen på torsdag och då är det vi för evigt..
En alldeles underbar klänning!!! ;) Ni anar inte..
Så känslor kan vara så olika.. Man kan verkligen ha känslor för ett klädesplagg..

aja, efter det gick vi och handlade och åkte hem till mig å gjorde paj och åt på balkongen!! Och självklart blev det massa kaffe och prat  på den älskade balkongen också..
Blev lite frussen till slut, så när Nathalie åkte tog jag ett varmt bad och mös å slappnade av lite..
Imorgon är det jobba och sen har jag mördarjobbvecka framför mig!
Så jag borde försöka sova lite nu!!

Tack för all fin respons jag fått idag på min film på youtube.. Det värmer..
Det tog mig tid att göra den, men ni gör det värt de :)
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anso

Hej tjejen! Guess what? Jag e i Shamn en liten stund, är du här nåt? Så vi kunde ses? Det var ju ett tag sen om man säger så..... Vet faktiskt inte hur länge jag blir kvar, men i alla fall en vecka till tror jag... Ha det bäst!!! Kramar i massor //Anso

2008-05-15 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0