Girlsnight!! :)

Ja det hade vi här hemma igår!! =)
Fredrik kom å hämta mig och Nathalie och Cissi på jobbet igår.. Vi åkte ner på stan! jag shoppade skor till min klänning..
Sen köpte vi lite ansiktsmasker å grejer.. Fredrik drog iväg på sitt, och jag Nathalie och kasia drog hem hit..
Johanna och Sofie kom.. vi satt på balkongen och drack  kaffe å surra ett bra tag..
När Johanna och Sofie åkte (dom skulle upp kl 4 å jobba frukost) gjorde vi ansiktsmasker och måla naglarna å dona.. drack mer kaffe och sen kolla vi på film..

Nu håller jag på å laddar för festen ikväll..
Blir en jäkla skiva här ikväll å jag är såååå partysugen..
Trots att jag har feber, men jag mår inge dåligt och jag är pigg ändå..
Har suttit å solat på balkongen nu ett par timmar..
Det är underbart väder jue..
Nu ska jag diska lite sen duscha och sen sätta gång med håret =)

X=XO partypeople!!! / Lindo
   
                    
Kortet på mig från igår med ansiktsmask och gurkor för ögonen besparar jag er!! *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0