Hello :)

Vart ska jag börja nu då, när jag väntat så länge med att skriva...
Tar tisdagen då!! Efter jobbet var jag på stan med Nathalie å fika, sen drog jag hem å bytte om och tog en långpromenad.. Kom precis tillbaka tills Rickard och hans kompis Johan kom..
Gav Rickard lite mat :) sen drack vi kaffe å mös på balkongen..
När dom åkte la jag mig i sängen å titta på lite OTH.. Brooke Davis..... Fick jag välja en person att vara så skulle det lätt bli hon!! Hennes röst... Tänk om man hade den då :) :) Näe hon är helt klart den vackraste tjejen jag vet..

Igår.. Rickard väntade på mig tills jag var klar på jobbet.. Första gången han varit klar före mig på jobbet =) Åkte med han till Gävlebro... Där kom Johan (alltså min vän Johan) och skulle hämta upp mig.. Men vi satt i lastbilen å surra med Rickard och Johan hur länge som helst..
Sen skulle jag och Johan prova hans gps för skojs skull hem till mig, men herregud, den tanten e ju livsfarlig!! Hon vela att vi skulle svänga höger å köra 300 meter rakt fram.. dvs rakt in i statoilmacken.. När vi inte gjorde som hon sa så sa hon: GÖR OM RUTTEN!! Näe henne gillar inte jag!! Hon var ju helt fläng!!

Jag å Johan åkte hem till mig å käka, sen fixade vi till oss lite.. Åkte ner på brända å titta på hockeyn... Eftersom sverige vann så gick vi vidare å tog nån öl på heartan, sen drog vi ett säkert kort å gick till bilagan :) Där var det ju karaoke och ett jäkla drag!! Johan var ju såklart upp å sjöng.... TWICE!!
Han sjunger hellre än bra om man säger så =)
Men det är väl så karaoke ska va...
Åkte hem när dom stängde och jag tror knappt jag hann lägga ner huvudet på kudden så sov jag! Var en jobbig dag på jobbet så det tog hårt på mig!!
Idag har Johan fått varit kassbärare åt mig för jag har shoppat!! :) :) :)
Vi käkade lite å sen har vi druckit lite kaffe på ballen!!
Nu ligger han i badet  å dricker öl (han har legat där bra länge nu,  kanske jag borde kolla så att han lever) och jag är DJ åt han..  Hemskt fin musik..
Ha ha.. näe då han lever... För han skrek precis att jag var den bästa Dj.n någonsin =)
Tell me something i dont know :)

Om 2 timmar kommer Rickard, så jag ska ta mig en dusch direkt när Johan är klar där inne.. Sen ska jag sprätta en öl..
Vi ska gå på styrdans när Rickard har åkt..
Jag har insett att Johan ska få lära mig att bli bättre på det, för nu börjar jag ju liksom komma upp i åldern å bör tänka på det där med styrdans.. Om nåt år måste jag ju börja gå på det å inte härja runt som discobrud som nu =)
Tur att jag älskar dansbandsmusik iaf.. Det har jag ju alltid gjort!!
Aja, dags att göra ett ryck...
Puss och Kram på er alla..
Imorgon väntar nattjobb och nästa natt och nästa natt, så då kommer jag kanske inte ha ork att skriva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0