I huvudet på Sudden :)

Jaaaaaaahapp :) Ska väl försöka skriva lite om mina dagar i Söderhamn då =)
Okej.. Onsdagen i all ära då.. Rickard kom ju å hämta mig hemma i Gävle och sen åkte vi runt på lite scandic hotell.. Först CH här i Gävle.. Där bara skrattar personalen åt mig när jag kommer med Rickard :)
Sen åkte vi på mitt scandic, där gick det lite fortare eftersom jag vet precis hur allt är och ska vara så jag kunde hjälpa Rickard med allt..
Sen begav vi oss till scandic i Bollnäs..
Min Jenny ringer när vi e på väg till Bollnäs och ber oss skita i bollnäs så jag kommer hem fortare, det var lite lustigt för det brukar jag alltid säga till Rickard.. Skiiiit i Bollnäs =) när jag vill att han ska komma fortare..
Hon sa till Rickard: senast 19.00 ska hon va på donken i söderhamn, annars.. (han brukar hämta och släppa av mig där, för åka in i stan me tusen rondeller med släp e inte så lustigt)
 Syns att folk hade gjort helg :) endast två bilar på parkeringen scandic Bollnäs!!
 Hemskt fint där med vattnet å allt jue!!   

iallafall så lyckades vi vara i Söderhamn till 18.55 men kl 19.00 stog ingen Jenny å vänta så Rickard ringde till hon och sa: Hej Jenny, Rickard på sundsvalls express.. Nu e din leverans här och kl e 19.00 men var e du??
Jenny var ju tvungen å kontra lite med lite frågor om jag var ihopsatt å klar eller om jag var som en ikea möbel.. Haha.. ja ja, men inte långt efter kom mina gopuppor Jenny och Bodin..
Så jag försäkrade Rickard, pussade halvt ihjäl honom och släppte iväg han.. klar för Åretrippen sin.. ;)
image114
iofs skulle han dit med sina föräldrar så de kändes ju rätt tryggt ändå *s*

Upp till pappsen och hejade lite snabbt på han och mamma, hämtade mina öl och drog hem till Jenny och hennes stamvägen.. :)
Bytte om och sprättade en liten pripps pure.. :)
Sen grillade vi å käkade, spelade kubb.. Det var jag, Jenny, Fredrik, Ante, Maria mfl typ hela gården där *s*
Senare när vi blev lite varm om kinderna skjutsade Moberg oss till en annan fest som vi inte riktigt trivdes med så hon skjutsade ut oss till Annika Dammbro i vågbro istället..
Där kändes det bättre där de var massa nära å kära :)
Vissa blev ju lite fullare än alla andra.. Min bästis tex.. Jenny Örlajn.. 3 liters vinet var hon rädd om där under armen hela kvällen och natten ända fram tills hon ramla och stupade i sängen :)
Sen torsdag och fredag har vi bara umgåtts å haft det kanonbra..  På stamvägen då såklart :)
Ja det har varit alldeles underbara dagar i goda vänners lag..
På fredag var vi på riktigt bushumör å hade de jätteskoj :)
Det var ju trots allt återvändardagarna  och även om de inte var som de brukar så blev de fest på lördagen..
Det var fest hos Jenny, men jag hade lovat Mallan Hedberg att komma dit sen länge tillbaka..
Men hon bor ju också på stamvägen så jag sprang ner dit också.. Även om det inte var så länge som jag velat, men man slutar ju aldrig stressa :(
Sen blev det statt.. Inte särskilt länge var vi där men det var skoj.. Träffade en massa gamla goda vänner..
Och det var som vanligt fantastiskt roligt..
Det finns ju vissa som jag inte umgås med längre och inte har gjort på vädigt länge men som alltid finns i mitt hjärta.. Man ska vara tacksam iaf för man hare ju gett varandra väldigt mycket fina, goda, roliga minnen..
Systrarna Halvardsson, Veronika och Jennie.. Ni finns i mitt hjärta, det vet ni och jag hoppas verkligen vi styr upp en återfest snart =) och köpa oss lite grogg för pengarna *s*
    Det kommer mer bilder så fort maria skickat över dom *påminner dig* ha ha..

Jenny och Elsa (Jennys farmor) som är mina bästa!! =) Eftersom jag inte har varken farmor farfar mormor el morfar kvar i livet..:( så är Elsa så snäll och är min Farmor också :)

;em idag har det varit som vanligt på söndagar när jag ska hem.. STRESS STRESS och åter STRESS..
Johanna och Matilda (mina kära brorsdöttrar) kom till Jenny å hämtade mig när jag vaknat.. Vi åkte till Styvje till min kära bror, drack kaffe och surra med han, sen till stugsund till syster, Pelle och barnen.. Sen hem till Papsen och åt mat, Jag, Johanna, Matilda, Brorsan och Mor och Far..
Jag Mor och Far tog en promenad till Solings därifrån Brorsan skjutsade mig till tåget.. När jag kom på station i Gävle hörde jag någon som ropade mitt namn.. Där som Jessica Englund och Alwa å väntade på mig.. Vilken glad överraskning.. Dom skjutsade hem mig.. Skööönt, mina sjuka händer å tung packning är ju inte den bästa kombinationen..
Så nu har jag försökt rädda mina ledsna uteblommor, packat upp, kollat lite Tv och nu sitter jag här.. Ska ut på balkongen och röka lite nu, borsta tänderna och krypa ner å titta på så ska det låta som jag missade i fredags och vänta på att Rickard ska ringa som ska iväg å jobba inatt...
Nu är det liksom en bakissöndag och jag längtar efter han mer än nånsin...
usch... inte skoj..


And I'll do anything you ever
Dreamed to be complete
Little pieces of the nothing that fall
Oh May, put your arms around me
What you feel is what you are
And what you are is beautiful
I wanna wake up where you are
I won't say anything at all

Puss och Godnatt // Linda

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Men essklings hjärta tack för denna helg,har varit hur underbart som helst.

2008-05-05 @ 12:58:11
Postat av: jessica

Hej! Nu har jag kikat in din blogg o måste ju lämna ett litet avtryck när du skriver om oss så fint :)
Vi får styra upp en fest snart!!
Kram perskan!!

2008-05-08 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0