Rus å böl!!

Ja igår gick jag vårruset med jobbet!! Det var jättemysigt! Träffade mamma också.. Hon gick med hennes jobb!!
Nathalie och jag fick faktiskt bra tid i mål också =)

Men när jag kom hem fick jag feber.. Vaknade flera gånger av att jag antingen frös eller höll på å brinna upp!
men jag har jobbat idag ändå, men de var kämpigt. Jag var helt slut i kroppen!!

Fredrik är ju här å bor hos mig i några dagar!! han går en kvällskurs här..
Så det är ju trevligt.. Och lite tur.. Just för tillfälligt!
Jag har det lite känslomässigt jobbigt...
Man saknar någon så mycket att det värker i en, och det blir så att man nästan känner det som att man lika gärna kan ge upp allt för att man gör det :)
Det är svårt att förklara.. Men men..
Att ge upp den personen som gett mig mest känslor någonsin och som är alldeles underbar och bla bla bla, ni förstår, är väl nåt jag ALDRIG kommer göra..
Men jag måste tänka och försöka komma på en bra lösning på allt :)

Nu ringde fredrik och hade nåt att berätta, så jag bara sa: skynda hem å la på luren i stort sett..
Så detta har jag inte tid med nu..
Men ska lägga in nå kort först..
Puss och Kram
     

För övrigt har jag nyss bölat i en hel timme.. Kollade på spårlöst å dettta avsnitt sänkte väl mig totalt..
Åååhh så mysigt de blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0