Show must go on..

Trött trött trött..
Gårdagen var lugn och skön och bra..
Johan och jag åkte på ica Maxi när vi vakna.. Han vart kassbärare igen.. För jag skulle handla..
Sen lagade jag mat..  Rickard kom och vi käkade mat allihop.. Johas Jimmy kom också hit för han hade gått i skolan å skulle åka med Johan hem!!
Sen drack vi kaffe å satt å surra ett tag..
Johan och Jimmy åkte sen och Rickard åkte också för han jobbade ju :(
Det är så sjuuuuukt svårt att släppa iväg han när jag vet att vi inte ses på en vecka..
Det är jättejobbigt för mig!!
Näe man är inte direkt bortskämt på den fronten..
Han betyder så otroligt mycket för mig..
Iaf så vilade jag en stund när dom hade åkt.. Sen gjorde jag kaffe i massor, kollade på så ska det låta och gjorde mig redo och åkte till jobbet, å jobba natt..
Och idag har jag såklart sovit länge, sen käkat å varit ute å gått.. Det spöregnade men jag pinade mig igenom en timme iaf..
Nu har jag kollat på film, ska sätta på lite kaffe sen är det snart dags igen att dra iväg å jobba ännu en natt...

Tråkigt med hockeysverige också :(
Men men, the show must go on...

Hey baby, when we are together, doing things that we love.
Every time you're near I feel like I'm in heaven, feeling high
I don't want to let go,
I just need you to know.

I don't wanna run away, baby you're the one I need tonight,
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms

Here tonight

Ha en bra lördag mina vänner.. jag jobbar jag!! :)
Puss och kram

Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0