True colors!!

Festen i lördags, vad säger man? Värdsklass.. ja, på festen kanske men inte på mig! Jag gjorde inte min bästa säsong direkt :)
Jag vart alldeles på tok för full, men jag har mig själv att skylla..
Åt en hårdbrödmacka + att jag hade feber..
Vi hade öppna dörrar mellan mig å Ilker mittemot..
Var mest scandicfolk här med vänner..
Själv satt jag inne hos Ilker å surra med han hela kvällen medans de andra var hos mig.. Vilken bra Värdinna man är :)
Jag kom inte ens ut på krogen, för i sån fin form var jag! Men de andra hade ju haft kul iaf :)
Jag hade också himla trevligt å skoj tills jag drack EN för mycket..
Dagen efter ska vi inte prata om.. Herregud.. Va dålig jag var när Johanna min kära brorsdotter kom kl 12 då hon sluta jobba.. Men jag hade lovat henne å bjuda på mat.. Det blev hämtmat å vi åkte hem å satt hos på balkongen å åt.. Sen drog vi till Söderhamn å till  mamma eftersom de var morsdag.. =)
Vi grillade hos syster, sen åkte jag å träffa min Jenny lite. Hon å Fredrik skjutsade mig till donken där Rickard stod å vänta med lastbilen..
han hade med sig Linda, hans kompis flickvän som skulle till arlanda å dra till Norge å jobba..
Vi var upp till mig å drack kaffe å surra lite.. När dom åkte slocknade jag på en gång.. Men vaknade inatt kl 3 å fick kräkas lite igen.. Såå bakis å det har nästan varit värre på jobbet idag.. Fortfarande så bakis..
Jag å Nathalie var på stan efter jobbet å tog en kaffe på georges, men jag var tvungen att åka hem gasnka snabbt för jag mådde verkligen inte bra :)
Rickard kom förbi en sväng innan han åkte vidare å jobba..
Han är nog kanske världens bästa han!
Perfektionism..
Men jag har ju mina små hemligheter jag som jag inte kan erkänna här diirekt. Måste få fundera lite på mig själv först :) Det är aldrig heeelt perfekt =)
Vi hade iaf en riktigt rolig färd hem igår :)

KK har varit här en sväng på lite kaffeprat ikväll också.. Det var ju inte igår :)
Träffade Ilker precis när jag kom hem också idag.. Trodde jag skulle slippa det en dag åtminstone.. Jag har ju noll koll på vad som sagts där.. jag minns ju knappt nåt alls från kvällen..

Men han bara skrattar å säger att jag inte har nå att oroa mig för som vanligt.. Han är ju så otroligt snäll och rolig..
Umut kom precis å ringde på så jag passade på att fråga han med å han sa också att jag inte behövde oroa mig.. Men ändå med ett leende på läpparna.. typiskt scandicfolk.. ha ha Lite lurig dom =)
tyvärr vart det inte mycket till fotografering för mig igår :( men jag sätter in dom få jag knäppte innan jag blev typ Torsten Flink då iaf :)
image131
image132
Det där var från den första timmen innan resten kom =) Mycket till partykort tycker jag :)

Knäppte lite memoriesbilder när jag var i Söderhamn också..
    Från min gamla lägenhet å område i Söderhamn.. Det som var det allra svåraste å släppa när jag flyttade.. usch vilken separationsångest jag hade från den lägenheten och området.. Där har man haft så sjukt mycket roligt alltså =)

Sen knäppte jag lite kort hos syster också.. För Helena å lilla Alex kom jue förbi..
image136
image137

Våran hemfärd.. Bullkalas =)
image138

Nu ska jag inänta en filmkompis sen är det väl natta.. Är ledig imorgon å har fullspeckat schema =)
Och sen kommer ju Rickard :))

Puss och Godnatt då =)
// Busiga LInda tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0