Min 30års kryssning!! Oj oj..

Ja, då är det över då! Nu har man fyllt dom hemska 30 åren :))
Och kryssningen har varit :) shit..

Vet inte riktigt hur jag ska börja... Har haft så sjukt roligt..
De började ju redan på fredag... Var hemma å hade de lugnt å skönt på dagen då eftersom jag hade feber på torsdag.. Jag och Fredrik hade bestämt att ha lite Fredrik&Linda mys.. Dricka kaffe och prata bara.. Så jag var in å väckte han.. Jenny jobbade hon..
Vid 13.00 kom Karin.. Vi drog till Bomhus å hämtade Kasia, sen drog vi till valbo och handlade allt vi skulle till kryssningen..
Sen kan man väl säga att de inte var en lugn stund här hemma.. Vi hade ju bestämt oss för att ha lite kryssningsvaka :) Johanna kom hit med Matilda (min älskade brorsdotter) och hennes kompis Sara.. Sen kom Emilia.. Men hon åkte hem vid elva tiden.. Lotta och Jon och Pierre kom vid halv åtta..
Jag fick min present som var ifrån Lotta, Jon, Pierre, Jenny, Fredrik, Gianina och Karin.. Ååååååå så fint.. Jag fick Teddybjörnen Fredriksson i sjömanskläder.. Den äkta som är designad av Lasse Berghagen..
Bästa gåvan ever :)


Vi hade de jättemysigt på kvällen.. Alla sov över.. Kasia, Karin, Matilda och Sara sov här.. Och Jon, Lotta och Pierre son dörren bredvid hos Jenny och Fredrik..
På morgonen igår sprang vi mest runt runt och packade klart och fixade oss, sen tog vi taxi till bussen.. Där stod alla underbara vänner som skulle följa med.. Jag visste ju några men absolut inte alla.. Jag var ju helt säker på Jenny Eriksson tex.. Hon har precis flyttat och skulle inte ha råd och när vi pratat på jobbet om kryssningen har hon inte sagt ett ord, så hon har gjort de bra.. för där stod hon med rosa resväskan å skulle med :)
Dom som följde med härifrån Gävle var: Karin, Gianina, Jenny Eriksson, Jessica Danielsson, Sandra Magnusson, Henke Hellbom, Johanna, Julle, Peter Johansson, Daniel Pettersen, Matilda, Sara, Jenny, Fredrik, Nathalie, Kasia, Lotta, Jon och Pierre..
Helt underbart..
Bussresan gick ovanligt fort, så de blev en rätt lång väntan på terminalen..

 Efter ca 2 timmar kom Söderhamnsgänget, som åkte med Lönns buss..
Det var kära familjen mfl.. Mamma, pappa, bror, syster, Pelle, Moster Lena, Kusin Kicki, Henke, Kusin Bettan och Helena Ellgren..
Jag kan ju inte skriva om hela resan, mer än det var galet kul och massa tok..
När vi samlades i puben direkt vi kom på kom första surprisen.. Dom hade satt på sig t-shirtar med en pinsam bild av mig på.. Och så stod de Grattis Linda Sundin 30 år!!

Vi åt buffe först, sen var det bara fest rakt av :)
 Sätter in lite bilder..












Det blev mycket kort, jag vet..
Ändå är inte alla kort inlagd i datorn än.. så de kommer mera.. :)))
iaf var jag tokbakis på måndagen på jobbet och sliten, för vi festa ju dagen efter också..
Igår var ju min riktiga födelsedag så först bjöd ja på smörgåstårta på jobbet, sen snabbt hem å hade kalas..
Jag har fått så himla många och fina presenter..
Tack allihop.. Ni är underbar och jag älskar er så mycket..
Nu har jag kämpat länge me detta inlägg :) Nu ska jag göra kaffe för min kära brorsdotter kommer strax.. Hon ska sova här.. Jag e leeeeeeeeeeeeedig imorgon.. Skönt.. jag behöver sova.. Att fylla trettio har tagit hårt på mig å mina krafter :)

Jag e sååå glad att Nathalie e hemma från Malta igen.. Nu är allt i sin ordning.. Förutom att ja e trettio år då!!

Puss å kram, ja lovar att skriva snart igen..

Kommentarer
Postat av: natta

grattis ännu en gång! o tack för en asrolig kryssning,det måste vi göra om snart igen :D det är så roligt o vara hema igen o vara med er underbara människor. puss

2008-11-21 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0