Tankspridd, tacksam och trött.. T T T :))

Vad har hänt egentligen? Varför hinner jag aldrig skriva i bloggen? 'Eller rättare sagt.. varför tar jag mig aldrig tid? Varför har jag aldrig ork och lust?
Blir orolig över mig själv.. :))
Kanske därför jag känner mig så uppblåst inombords, för att jag alltid i vanliga fall skriver av mig allt..
Jag har alltså haft folk här varje kväll efter jobbet de senaste månaderna..
Jag klagar inte.. För jag älskar att ha folk runt omkring mig och jag har de bästa vännerna i världen hos mig..
Men nu ikväll är jag helt ensam.. Jag har tvättat och poat lite.. Å de känns helt skumt, helt tomt och tyst..
Eller tyst? ha ha, de är aldrig tyst hos mig.. Jag har ju alltid musik på.. varje vaken stund.. :))

Jag är trött... helt slut i kroppen.. Det har jag varit flera dagar nu.. Knappt orkat pratat med tjejerna när dom varit här..
Kaffe kaffe kaffe, men de biter inte på mig..
Hur mycket jag än älskar mitt jobb, så ska det bli såå sjukt skönt att han semester till jul och nyår..
Ledig en dag, eller två ibland räcker inte för att vila upp sig.. Man har ju alltid en massa MÅSTEN hemma också..
Många frågar hur de känns att vara trettio år nu.. ha ha.. vad mer kan jag svara än just *trött*
Tog på krafterna att fylla år.. Alla nerver innan kryssningen, allt ståhej väl på kryssningen.. Kalas på jobbet, kalas hemma..
Jag fick rätt i mina aningar om att de skulle bli nå pinsamheter på jobbet också..
Stormötet förra fredagen.. (å just denna gång var d ju självklart ovanligt många som kom) Började ana oråd när det stod massa tårta därinne.. Malin pratade en massa siffror, mass jobb och jag kände att kanske.. å snälla kanske jag slipper nåt..
Men icke...
- ja det var väl allt jag hade att säga idag..... eller hmm Linda, va tror du?
NEEEEEEJ!! BOOM PANG...
Sånt där är ju värre än redovisning i skolan... näst intill iaf..
-Jo vi har ju en nybliven trettioåring också..
Ewa kom in med blommor och present, sen reste sig alla å sjöng..
Åååå man känner ju sig så utstirrad när man sitter ner..där nere, så långt där nere helt ensam...:)
haha..
Jag fick världens finaste bukett, och ett "sex and the city halsband" ett carrie, eller ja ett Linda halsband.. (jag e ju som alla vet tokig i den serien) och så fick jag ett par jättefina pärlörhängen..
När jag läste alla namnen på kortet, fastnade min blick vid ett speciellt namn... :)
Det värmde..

Vi fick biljetter till Johan Velton ikväll av jobbet, men jag kunde ju inte gå för det var samtidigt som min tvättid :(
Jag kunde verkligen inte strunta i den heller..
Personalfest imorgon och ingen tvättid förrän måndag sen..
Men men så är de ibland..
Hoppas mina flickor har de trevligt iaf..
Helst av allt skulle jag vilja lägga mig i sängen å titta på nån film på datorn nu å somna in.. Men jag tror Rickard kommer en sväng..
Och så måste jag packa lite.. Ska åka direkt med Jenny (Eriksson) hem till henne efter jobbet imorgon.. Vi ska göra oss ordning där och dricka lite innan vi ska på personalfesten..
Shit va kul vi ska ha imorgon :))

Just ja.. ha ha.. Jag fick en rolig surprice imorse när jag kom till jobbet..
Jag hade fått ett vykort från Hasse Persson..
Ni vet han som har mitt favorit radioprogram varje fredag.. sök och finn på p4..
Martin, kocken på scandic jobbar extra på sveriges radio då och då, och har berättat om mig och min kärlek till de programmet å honom. :)) Så jag fick ett gulligt kort :) Kul kul..

Oj shit... måste stoppa vattnet å hoppa i badet :)
Skriver mer efter...
 
 Back!!! å det där var ju helt underbart..
Att få rå om sig själv.. lyssna på lugna favoriter å låta tankarna flyga iväg..
Oj oj, så mycket tankar jag har nu alltså.. Ni kan nog aldrig ana..
Och ordet beslutsångest är bara förnamnet...

Gud vad jag hoppar nu mellan saker känner jag, så blir det när man skriver så här sällan..
Typiskt..
Önska mig lycka till imorgon på personalfesten :) Talar inte om varför, bara göre.. Gört..:))
Nu måste jag sätta på kaffe till mitt främmande..:)

// Spending my time..

Mina älsklingar som nu är i thailand och har det bra!! Saknar er och älskar er..


MIN BLOMMA!! Matilda.. Å vad jag saknar dig, längtar sjukt mycket efter dig nu!!



Mina gobitar!!!  Nathli, Kasia och Karin.. Älskar er..





Och sist men inte minst.. absolut inte minst, utan störst, bäst och vackrast..
MIn bättre hälft.. Som är den underbaraste människan på gjorde..
Utan dig hade jag inte ens haft hälften av trettio års firande..
Du fixa och trixa med hjärta och själ gumman..
Å allt blev perfekt.. Tusen tack igen.. Älskar dig mest i världen..


Puss och godnatt..
Vill bara samla samma gäng och åka å kryssa igen.. Hojta till om ni tycker detsamma..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0