Like a rainbow round my heart..

Jag har slut på ursäkter för min dåliga uppdatering på bloggen nu tror jag.. Men jag ljuger faktiskt inte när jag säger att jag har brist på tid.. Gör något hela tiden tycker jag..

Tidiga mornar och sena nätter. Jag måste skärpa mig..

Har iaf träffade båda min älskade tjejers bebisar nu.. helt underbara..
Tänkte att jag skulle sätta in lite bilder också.. :))

I helgen var de fest kan jag lova.. Min syster kom hit i fredags å var här hela helgen.. Det var supermysigt..
På Fredagen var vi bara hemma. Lagade mat å mös till idol..
På lördagen var det som sagt fest.. med öppna dörrar till både Jenny å mig :))
Jag och syster hämtade Annika på gävlebro på dan, åkte å handla inflyttningspresenter till Jenny å Fredrik..
Sen åkte vi hem å gjorde oss ordning.. Allt folk kom typ vid sex..
Vi hade riktigt roligt.. Gick såklart på heartbreak :) De var riktig action på mig ska ni veta.. ha ha..
Åkte hem hit för att ha efterfest :)) men de flesta somna :))

Såhär pigg var Kasia å Syster på söndagmorgon :)) Godingarna mina :)


Jag var så uppe i allt annat att jag glömde knäppa kort på själva festen :( men många andra gjorde de, så fort jag fått dom ska jag lägga upp dom också..

Lägger upp kortet på världens sötaste bebisar lite snabbt nu, sen måste jag sova.. jobb imorgon igen såklart!!
Karin och Kasia har precis åkt hem, vi har haft lite kaffemys här..

Saras söta Elise.. hemskt tlött :))


Jag och lilla Elise :)) godbit..


Farbror Johan och gobiten :))




Sen har vi Emilias lilla godbiten..




Vilket litet hjärtesnöre han är..


Man kan inte titta sig trött här inte :))



Näe time to sleep..
Puss och kram..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linda!

Jag har en utmaning på min sida åt dej:)

2008-10-31 @ 08:29:34
URL: http://babybooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0