Återigen

Har vi förlorat en fin människa till andra sidan :(
Idag..
För tidigt :(
Alldeles på tok för tidigt..
Våran kära, snälla fina Thomas Hedberg har lämnat oss.
Det är så sorgligt.. Det var ju inte dags nu..
Trodde jag skulle rasa genom jorden när brorsan ringde och grät och berättade detta på lunchen idag..
Inte Thomas..
Han har ju alltid funnits med oss ju..
Han är min brors bästa barndomsvän..
Jag orkar inte skriva mer om det heller, det ärså overkligt..

klarar jag denna begravning tro?!.. :(
jag måste..


Tänder ett ljus och minns..
Vila i frid älskade vännen!


Hur kan man nånsin' va' beredd?

Vifick låna en ängel
Som spred sitt ljus i vårt liv
I varje andetag
Du togs bort från oss
Alldeles för tidigt
Vi fick låna en ängel
För en stund

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad tråkigt! Jag beklagar sorgen! :( Kramar till dig!!

2008-09-16 @ 14:05:02
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0