BingoLotta :)

Japp, vi har spelat bingolotto ikväll :) Lasse Berghagen var ju med, så det kunde inte missas :)
Det var jag, mamma, Jenny och Helena.. Vi har haft en riktigt mysig tjejkväll här..
Vi tyckte också att bingolotto var jättebra nu när Lotta Engberg tagit över :) Hon är ju också en favorit, men självklart så var de bäst pga Lasse..
Det var ovanligt mycket Lasse också, det tycker jag om.. Ofta så hoppar han in i program å försvinner lika fort igen, men inte ikväll :) Jag blev riktigt bortskämd :))
Mamma kom hit igår, hon hämtade mig på jobbet men sen åkte hon å sov hos Helena.. Hennes bästis :)
Men idag sover hon här.. Helena också..
Jag har haft jätteproblem med mina fötter de senaste 2 veckorna och idag kom mamma upp till jobbet med ett par nya foppatofflor åt mig, för de andra var utslitna.. Att kliva i de nya skorna var som att komma till himmelen ska jag säga :) Jag kunde jobba utan att halta :)
Imorgon ska jag jobba igen, sen är det söndags fest hos Johanna :)) Personalsöndag.. jihooo va skoj de ska bli =)

Vad har hänt mer då?! Jag hinner ju aldrig skriva här längre känns de som för man gör något hela tiden, även då man inte gör nåt :)
I måndags var jag å fika med min gravida Emilia..
På tisdag var jag och Johanna på brynäs-djurgården

Kul! Men synd bara att dom förlora..
Frippe å Erik var också där, så det var tokskoj att få träffa Erik.. Det var jättelängesen!!
På onsdag kom Maria Bodin och Milo och sov hos Jenny, så då hade vi myskväll där..
På torsdag var min enda lediga dag denna vecka..
Klev ändå upp halv 8.. Maria, Jenny och lilla Milo kom in å väckte mig..:)

En stund senare kom Johanna med mina syskonbarn å hälsade på..
Kevin och Denise.. Dom hade fått åkt tåg med Johanna hit till Gävle för att hämta hem hennes bil som skulle säljas i Söderhamn.. Emilia kom också förbi en sväng :))
Kevin mitt lilla hjärta har ramlat ur en soffa på dagis och brytit nyckelbenet..

Men lika glad och sprallig e han för det :)
Fina Denise!!
 Senare bakade jag å Jenny lite..
Och sen kom hela tjejligan hit :)
Gianina, Sandra, Jenny och Karin..
Jättemysigt!! Vi satt inne hos Jenny å surra en massa bara till kl 01 :))

Och igår hade jag, Jenny och Emilia myskväll.. Jag somnade "helt otroligt" mitt i filmen, det har väl aldrig hänt..
Men jag var helt slut... Det tar på krafterna att jobba å halta ska jag berätta..usch usch..

Förra lördagen då!! hihi.. Då åkte jag, Kasia, Jenny och Karin till sandviken..
Till Lollo på fest, sen på Lobby på E.M.D :))
Förfesten var jättekul och det var ju roligt att se dom sen också, men krogen var ju ingen höjdare så.. Bara massa småtjejer typ, inte så konstigt me tanke på vilka som uppträdde kanske, men de säger att det typ alltid e så där :))
Men men, vad gör man inte för Sofie som e kär i Danny :)))
   



Ja men nu vart det ju iaf lite uppdatering på bloggen :))
Nu har mamma och Helena och JEnny nog somnat, så jag ska väl göra detsamma..
Jag som ska upp å jobba..


Jag och min bästa vän.. Älskar dig gumman mer än allt..
För att citera Lars:Nils Berghagen så:
Du e ljuset i mitt liv, du e det bästa som har hänt mig
Mitt liv har varit lustfyllt lika länge som jag känt dig...


Massa kärlek till er alla och godnatt...
// Linda Berghagen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar dig gumman hur mycket som helst, allt de du skrev är från mig till dig. Jag har inte somnat än men nu ska jag sova, ögonen orkar inte mer...

Love PUSS

2008-09-28 @ 01:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0