FABULOUS

lite otippat blev det fest igår :) Johanna hämtade mig på jobbet igår när jag slutade, vi åkte ut till valbo å shoppade, det var då Johanna kom på den briljanta iden att vi skulle festa.. Julle och Peter var inte sen att halka på.. :))
Åkte hem å duscha sen åkte vi hem till Johanna och Julle och käka å gjorde oss ordning.. Det var jag, Julle, Johanna, Peter, Peter som festa..

Jenny Eriksson ringde och hon skulle också ut, lika Sandra med.. Så det var ju jätteroligt att få träffa dom! Jag blev lite för full bara.. usch.. ha ha, jag och Johanna smög ju med tequila rose i köket.. Vi lovade Julle att bara dricka 2, men vi lurade han nog på en 8-10st :))


Hade iaf roligt på krogen...
Träffade på allas våra söderhamnare också :)
De tre muskitörerna..


Ska iväg å jobba natt, så jag har inte tid att skriva så mycket.. Därför lägger jag ut lite bilder istället..



Idag har jag, jenny och Fredrik tittat på deras lägenhet.. Dom vela ha den så på tisdag flyttar dom in och då blir vi grannar :)
Nice :)
Näe, det är FABULOUS!!
Jag och Jenny är FABULOUS!!
Puss kram..
Nu ska jag umgås med dom tills de är dags för jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0