Kul fest :((

Ja eller inte.. Skulle ju festa igår för de skulle va personalsöndag, men det gick åt skogen :( Fredrik å Jenny fick komma å hämta mig för jag fick feber, blev helt yr och mådde jättedåligt..
Har inte varit piggare idag heller, men jag var ledig som tur var.. Inge kul att behöva va sjuk på sin lediga dag förstås, men hellre de än att behöva sjukskriva mig iaf..
Imorgon jobbar jag å jag hoppas att jag inte är sämre när jag vaknar imorgonbitti, för jag vill verkligen inte vara hemma..
Ligger i sängen nu å skriver å lyssnar på lugnafavoriter på datorn.. mys..

Min 30års dag närmar sig med stormsteg och jag kan inte stoppa den.. :(
Det tisslas och tasslas och viskas runt omkring mig och jag vet att jag inte kan undvika en massa tok..
J har en massa hemligheter för L nu, och jag vet att hon njuter av det :))

Alltså herregud vad gammal jag blir..
Men blir man någonsin för gammal när det kommer till mamma?
Jag är jätte mammasjuk just nu, speciellt nu när jag e sjuk..
Hon var här i helgen, men jag jobbade ju så jag fick alldeles för lite mor & dottertid :(
Usch jag längtar jättemycket efter henne och pappsen..
Å pappa.. Vet ni när jag var på hockey med Johanna förra veckan, så saknade jag pappa nå hemskt.. Hockey är inte desamma utan honom :(
Som liten var ju min dröm att flytta till Gävle å få jobba i gavlerinken, el ja läkerolarena som det så fint heter nu =)
Vart tog dom drömmarna vägen??
Vart tog det otroligt brinnande intresset för ishockey vägen??
Jag tror dom svalnade när min pappa svalnade.. När han slutade jobba med hockey och slutade sitte med i svenska ishockeyförbundet.. Det blev helt enkelt inte samma sak.. Inga roliga hockeyäventyr och hockeyresor..
Det var liksom våran speciella tid, vårat gemensamma intresse som gjorde oss till bästa bästa vänner..
Vet ni att jag berätta precis allt för min pappa? Alla snesteg, alla misstag..
Men nu e jag ju så duktig så nu gör jag inga snesteg å misstag.. ha ha.. KUL OM INTE..:)

Näe nu måste jag försöka sova, jag skriver ju bara en massa strunt iaf..
Jag hittade en massa kort i Jennys dator som jag inte ens minns att hon knäppt, som jag inte visste existerade.. ha ha.. som det här tex

På mig och Rickard :)) hi hi..
Ja det är skumt.. Det känns så himla långt borta, och som att det var evigheter sen, men det är de ju faktiskt inte när jag tänker efter.. typ 3 månader sen bara..
Han e go min långa vän :) Vi har ju haft sjukt kul tillsammans.. ha ha, vilka minnen å vilket tok....
Vi har då minnen tillsammans iaf som inegn kan tänka sig.. ha ha..
Vi firade ju våra födelsedagar tillsammans i ensamhet å vi har nog fortfarande inte berättat för alla nyfikna vad vi gjorde då.. gjorde samma saker på hans och min :)
Vi är jättebra vänner nu, men vi vet båda att de aldrig blir som förr.. Våra livsstilar och viljor är lite för annorlunda och går inte att matcha med varandra :))
Sundsvall-Gävle, Gävle-Sundsvall kan aldrig passa ihop.. *s*
Gävle-Gävle funkar väldigt bra.. ha ha..
Aja, nu ska jag sluta yrskriva innan det går överstyr och jag skriver för mycket :))

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0