Lördag!!

Och typ 5e dagen jag har ont i huvet :(
Inte kul kan jag säga..
Men nu ska jag berätta om lite roliga saker istället..
I tisdags flyttade ju Jenny och Fredrik in vägg i vägg med mig..
Så himla roligt, och dom har fått så himla fint...
Hur fin lägenhet som helst..
så nu har jag världens bästa och världens snyggaste grannar :) ;))

I söndags var jag och Johanna och Karin mfl på personalsöndag på mcgills..
Var meningen att vi bara skulle ta en två öl, men så blev det ju såklart inte..
Så första gången på 2 år som jag var bakis på jobbet i måndags.. (ja jag har varit på scandic i 2 år nu)
Inte kul, men det gick ju det också..
men söndagen var ju himla rolig iaf..
  

 


Nu ska jag åka med Jenny å Fredrik hem till Söderhamn..
Dom ska hem å festa, men jag ska hem å träffa familjen..
Min migrän klarar inte av fest riktigt.. :(
Fredriks mamma var här i onsdags och tog tag i min kropp och fixade med mina händer, efter det bröt de ut..
Känslan att kunna röra händerna på det sättet.. oj oj..
Har inte kunnat röra dom på det viset på två år..
Antar att allt släppte inom mig, alla känslor, alla spänningar..
För jag fick gå hem och jag grinade som en tok..
Sen kunde jag knappt stå på benen och kräktes på natten och kunde inte sova..
Det är läskigt med Fredriks mamma :))
Grym brutta :))

Det tar sig med min 30års kryssning också.. Jenny fixar å donar hon, och det är redan typ 25 pers som anmält sig och bokat..
Kommer bli så himla roligt...

Annars då!!!? Jag har nog fått kärlekssjukan också..
Har aldrig varit med om att någon bara rör vid mig gör så att jag tappar andan, men det har hänt..
Sen får vi se vad det är..
Det är skumt...
Någon sa till mig att kärleken är den farligaste sjukdomen..
Är det så?!
Den som sa det till mig börjar iaf tyna bort..
Trodde vi skulle kunna vara vänner för evigt..
Men det ser mörkt ut... :(
Kanske är det vänskapen som är den farligaste sjukdomen...
Men den vänskapen som absolut inte är farlig, utan världens underbaraste står just nu i dörröppningen bredvid mig och väntar..
Jenny...
Och en till vänskap som är evig är också här..
Min höggravida bästis Emilia, som är här och lånar mitt badkar :))


Dags att dra nu..
I med mer värktabletter och vila i bilen..
Känns som ögonen ska pluppa ur huvet på mig..

// XOXO Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0