Torsdag/Fredag



I feel it in my fingers
I feel it in my toes
Love is all around me
And so the feeling grows

It's written on the wind
It's everywhere I go



Vill bara säga att jag är så himla glad att så många anmält sig till kryssningen när jag fyller 30år.
Det betyder jättemycket för mig..
Vi kommer ha så sjukt roligt också.. :)

Igår höll jag på å gråta ihjäl mig till senaste one three hill avsnittet (kanske hur glad som helst att säsong 6 kommit igång i usa)
Den serien blir ju bara bättre och bättre :)
Det brukar ju spåra ut i 3e el 4e säsongen när det kommer till såna serier, men den här.. herregud.. Sjukt bra!!
Jag blev iaf så himla tagen av ett speciellt ögonblick..
Allt var ju så sorgligt och när James lucas Scott, haley och nathans son tar tag i Brookes hand..
Då bröt jag ihop nästan.. haha
Men allvarligt, finns de nå vackrare än när ett barn tar tag i en vuxens hand av äkta kärlek..??
Kanske jag som är blödig å :)


Jag har sagt det förut, å jag säger det igen.. Men fick jag välja vem som helst att vara, så vore det helt klart Sophia Bush..
Hur snygg är inte hon då? å världens skönaste röst..
Orättvist :))


Näe, nu ska jag nanna.. Jobba imorgon igen..
Rickard var här en sväng å druckit kaffe.. han var pratsugen han :)
Hemskt skönt att vi är kompisar..
Å alla som undrar, så är det verkligen bara kompisar..
Från min sida iaf..
Mitt hjärta slår ju på annat håll de ;)
när Rickard åkte så gick jag in till Jenny å Fredrik å åt kvällsfika å prata..
Jag kan va den som älskar dom 2 mest i världen :)
Puss och Godnatt...
// Schiisssst


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med såklart

2008-09-25 @ 01:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0