Under ytan..

Han har otur.. Allt som hänt under ett år.. De är inte bara en grej..
Tycker så förbannat synd om han..
Visst, vissa grejer skulle jag kunna säga: klant, skyll dig själv och vad var det jag sa om..
Men det gör jag inte inte, för man har inte denna oturen..

Men vilken mognad.. ansvarsfullt.. och så bra du är..
Så nu är de dags för lite tur..
Men med tanke på de två senaste dagarnas händelser, så verkar det bara vara jag som
fattar att du ska ha all lycka och kred just nu.. De är du värd..

Många vänner som behöver mig nu..

Vad bekommer mig själv?
Det tar vi en annan dag..
Har iaf pratat med mamma idag, hon som lyssnar på vad jag säger och som förstått vad som hänt långt före mig själv..
Och jag har gråtit.. oj oj..
Det behövdes..
Det låg å tröck och tröck, men med mycket hjälp från denna låt..   så sprack det ..

Jag älskar dig!
och kom ihåg.. Under ytan, är vi alla små..
Vi hittar alltid svaren, där i botten av oss själva..

Kommentarer
Postat av: Ullis

Alltså, ÄLSKA LÅTEN!!!

Shit, vilken kille!!! Grym röst!!!



Mammor är helt otroliga... De har ALLTID rätt och de vet allt!!! Underskatta aldrig mamma!!! =)

Sköt om dig!!!

Kraaaam!!!

2009-05-03 @ 09:25:59
URL: http://ullispe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0