Hilo

Jahapp, nu åkte mamma hem igen efter 2 veckor i gävle hos mig..  Det har varit så himla mysigt :)
Gått ner 4 kg på den tiden också.. haha.. Inte konstigt som vi har cyklat, har inte varit en lugn stund.. Perfekt..
Nu ska jag strax ut och cykla med Nathalie och Rebecka, bestämt att vi skulle på hemlingby badet sen, men det känns som det blir lite kallt nu..
Skulle egentligen jobba idag, men eftersom jag gick in igår på min lediga söndag och satte tjejerna i arbete sa jag till Ewa att hon fick ringa bort mig om hon hade för mycket personal.. Och det gjorde hon :) :)
Skönt att kunna göra så nån gång med tanke på att jag inte haft nå semester i sommar :)

Har tänkt mycket på de här med journalister by the way =)
Blir så arg.. Förstår ni när man vaknar och cyklar ut och ser på löpsedlarna: LASSE BERGHAGEN AKUT SJUK!! Vafan..
Blev ju livrädd ja..
Alltså förstå vad de kan ställa till.. Om man bryr sig om någon på riktigt som jag gör med Lasse..
Så jag fick ju sätta igång och rota i det där själv ja..
Fick faktiskt svar ganska direkt iaf, tänker inte berätta hur å vart ja hörde av mig, ha ha ha..
Stackars Lasse hade åkt på gallstensanfall.. hua.. det ska göra skiiiiitont har jag hört..
Så nu e han på benen igen iaf. Hoppas han njuter av sin semester och vilar sig ordentligt nu i 6 veckor =)

Näe om man ska fräscha till sig å dra iväg då :)
Ha en bra dag mina fina..
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0