kärlek, gnäll och tomhet..

Har varit ledig tisdag och onsdag, ja idag då :) Åhh i måndagskväll kom Therese och Denise med tåget till mig, syrran kunde inte komma för hon skulle jobba (trodde jag då)
Hade tidigare skickat till syster att jag vela ha hit dom, för att mitt hjärta höll på att brista när jag satt mig på x-tåget hem till Gävle i lördags och sen dess.. (ja jag skrev ju då att jag var lite ledsen i ögat å det var just därför, för att jag skulle lämna min familj.. Det gör ondare & ondare för varje gång)
Jag och flickorna hade iaf jättemysigt på måndagkväll.. På tisdagmorgon tidigt ringer det på dörren.. Och där står min älskade storasyster och älskade lilla Kevin.. Surprise!!! :) :) Hon hade lurat mig att hon skulle jobba för att överraska mig..
Väldigt glad överraskning blev det.. Åh vi har haft så mysigt som alltid:)
Räddningen när dom åkte hem idag var att Karin kom å fika.. Hade jag blitt ensam direkt hade jag blivit tokledsen tror jag. Ända sen mamma åkte hem efter hon varit här i 2 veckor har jag känt såhär.. Alldeles tom..
Allting tog slut när hon åkte.. orken, sommaren, lyckan..
Det känns orättvist.. Att behöva sakna familjen som jag gör, att behöva höra mina vänner här i gävle säga att dom ska hem till syster, mamma, mamma och pappa, syskonbarn osv..
Det gör ont att jag inte kan träffa dom som jag vill..
Önskar så innerligt att dom också bodde här i gävle.. För jag skulle aldrig kunna bo i söderhamn igen.. Gävle är mitt hem och scandic är mitt allt..

Min familj är liksom mer än allt.. Dom är så underbar.. Världens bästa bästa föräldrar.. " helt sjukt fantastiskt underbara storasyskon.. Änglar till syskonbarn.. Syskonbarnen är det underbaraste underbaraste som finns på denna jord.. Jag kan aldrig älska nån mer än dom..

Men det gör ont hela tiden att vara ifrån dom så¨mycket.. Ingen kan nog förstå.. Så ledsen som jag varit den senaste tiden var längesen jag var..  Vill krama min mamma å pappa varje dag resten av livet men det kan jag inte..
INGENTING BETYDER MER ÄN FAMILJEN!!

Vet att detta vart ett gnälligt inlägg men jag bara måsta.. Jag spricker annars..
Ville bara hylla dom lite också..

Inger Karlsson
Kurt Sundin
Peter Carlsson
Ulrika Karlsson
Johanna Carlsson
Matilda Carlsson
Therese Stenberg
Denise Stenberg
Kevin Bodin
MIN familj.. MITT allt
Självklart Pelle, Julle och Alex också..
Alex har jag ju inte känt så jättelänge, men han är då en kanonkille som jag verkligen hoppas ska få tillhöra familjen jämt :)

Bilderna jag lovade från syrrans 40års fest.. :)



Kommer mer bilder sen, måste sova nu.. Jobba imorn..
Älskar er!!
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0