Söndag å uppdatering :)

Jaha nu ska jag försöka komma på vad jag haft för mig sen sist :)
En sak jag är stolt över är att jag cyklade 4 mil i onsdags.. Med mamma och Lena.. Det var hur skönt och mysigt som helst. Var bara hem en sväng och käka hos mig och duscha sen hoppa vi på cykeln igen och ner på stan.. Sommarkväll och det var Babsan, Fredrik Swahn och Alcazar.. Det var mysigt.. Skulle ha gått ut med Adam och grabbarna sen men åkte hem istället, skulle ju upp och jobba.. Ibland är man ordentligt :)
El näe va säger jag? Jag måste faktiskt skryta med att jag jämt nästan är ordentligt :)
På torsdagen njöt jag av ensamheten.. Jag hade så mysigt.. Kollade på nya wallander och mös bara..
Helgen då.. Har ju varit jobbhelg, men va gjorde väl det..
I fredags jobbade jag sen käkade jag med mamma och dona lite, sen på kvällen kom Böxa.. Vi spelade lite spingo och surrade massa strunt :)
Igår efter jobbet var det snabba ryck hem.. in i duschen, kasta i mig lite mat som mamma förberett så snällt.. Sen fixa jag i ordning mig snabbt som tusan.. Halv åtta kom Jenny Eriksson, Denice och grabbligan å hämtade mig med minibussen..:) Då begav vi oss till Bollnäs för småstadslivfesten..  Jätterolig kväll.. Ni skulle ha sett oss i den där bussen.. haha.. Full blev jag också :)
Och nu till det där ordenltiga jag nyss skröt med.. haha.. Upp å jobba bakis imorse.. Men jag hade iaf förvarnat min chef att jag skulle vara det.. Och det var ju lugnt.. Huvudsaken man sköter jobbet å ingen annan än en själv blir lidande av det.. Hon bara skratta åt mig när jag kom imorse och när jag sprang in å hämta alvedon på alvedon :)
Sista 3 timmarna fick jag ta över hennes jobb när hon åkte..
Fick riktigt mycket gjort trots bakfyllan.. Skönt dä..
Just ja, vi fick ju filmen också igår.. småstadsliv 2 :)
Böxa kom hit ikväll, så jag, han och mamma har kollat på den.. Jag tror jag skrattade konstant :)
Man hörde ju inte allt på bion för alla skratta ju så hemskt.. Klart bästa filmen.. :)

Nu har Böxa åkt hem å jag å mamsen ska sova.. Fast jag tror hon redan somnat.. Jobba imorgon igen sen e jag iaf ledig på tisdag..Då blir de ut och cykla igen :)

Fick så himla dåliga bilder från igår för jag glömde kameran och hade bara mobilen och det var så hemskt mörkt där inne.. Lägger ut dom som går lite att se..
Tror Denice fick många bra kort så jag kanske kan tigga några av henne sen :)

Puss och Godnatt då..

PARTYBUSSEN :) haha

PÅ VÄG MOT BOLLNÄS :)

HAHA

DENICE Å EMIL INNE PÅ FESTEN :) syns knappt alls, ha ha..

LURVPÖSARNA UPPTRÄDDE MED JOHNNY BORGF BAKOM TRUMMORNA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0