Ja de e varmt :)

Varmt varmt och varmt..
Hade väldans huvudvärk imorse när jag vaknade.. Vi kom aldrig ut igår.. Jag Jenny Karin och mamma satt här på balkongen å drack och pratade så klockan bara rusa iväg så vi satt kvar hemma å drack..
Haha, jag som skulle ut och röja loss.. Och idag har jag ingen lust.. Skumt..
Känner inte alls för att festa.. Har längtat hela veckan men nu känner jag inte alls för det.. Snabba vändningar hos Sundinskan..

Ska in imorgon bitti på jobbet ett par timmar också och göra listor och se till att tjejerna har jobb och vet vad dom ska göra.. Snäll man är :)
Så det kan ju vara bra om man e lugn ikväll också så man e pigg, men de slutar väl med att jag drar ner å möter upp gänget till slut ändå.. Man kan ändra sig många gånger innan dess:) kanske blir mer sugen när de blir lite svalare..

Åh igår fick jag min nya spegel.. Den jag köpte rasade ju ner från väggen och över min kära mamma.. Jag stod i duschen å hörde en sån jäkla smäll,, tittar ut och ser min mamma under den med tiotuuuuusen glasbitar över sig.. Vart så jäkla rädd.. Grinade som ett barn så mamma fick skälla ut mig för att jag skulle släppa chocken å sluta grina.. Så jag kunde börja plocka upp glassplittren..
Å den e inte ett dugg lätt heller ska jag tala om..

Fick ledigt av ewa när min syster fyller år också, det var tur det...
Jenny ska vara med mig då, för annars hade jag nog inte klarat de.. Tack stumpan..
Hur vi än är oense så är det inget som går upp mot min Jenny.. Henne vill jag höja till skyarna.. Även om hon skulle slå mig gul och blå skulle jag göra det.. Inget kan få mig att älska henne mindre..
Näe nu ska jag äta lite bakpotatis me the ladies..

Sätter in kort på min nya hall, som ja e så nöjd med.. Till slut fick jag ordning på den :)







Kommentarer
Postat av: Emilia

MEE LIKE din nya hall . tok fint.. puss

2009-08-14 @ 19:39:50
Postat av: julia

Kommentera min blogg vem din favorit bloggare är.

Massor med kramar

2009-08-14 @ 19:57:39
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0