Dålig uppdatering..

Oj oj, nu är det nästan en vecka sen igen som jag skrev nåt.. Jag förstår inte vart min tid tar vägen efter jobbet..
Just nu sitter jag bara och längtar hem till söderhamn, till familjen, barnen, julen och vännerna.. Saknar mamma och pappa enormt mycket..
Så vad har hänt då, som jag kan ha missat att skriva om?! hmm..
Mycket hemmamys med Nathalie, Kasia och Karin..
I fredags var Nathalie, Karin och Christian här.. Vi käkade lite, sen såg vi idol.. Vilket höll på å ge mig magsår.. Åååå så nervös jag var att Erik skulle få åka.. hua.. Men det slutade ju bra.. Calle och Erik i finalen.. Det kommer bli grymt.. :)
Jag tror Karin och Christian var kvar till halv 2 på natten och Nathalie sov över som vanligt :) Så jag och Nattli var ganska trött när vi skulle upp till jobbet på lördag.. Vi jobbade hela helgen.. Men det är ju så himla mysigt på jobbet nu, så julfint och med julborden.. Jag gillert väldigt mycket..
På lördan hade vi pepparkaksbak här, jag Nattli och Kasia.. Gjorde lite kola också.. Kasias pepparkakor vart jättebra, men min å Nathalies första plåt blev bränd.. haha, och de andra blev lite mjuka:) Vi glacerade dom också.. så dom såg ju iaf fina ut :)





Senare kom Sandra också.. Vi drack kaffe och pratade massa skit:) haha.
Det var mysigt.. Sandra skjutsade Kasia till Robban för hon skulle sova där och Nathalie sov här..
Sen på Söndag efter jobbet vart Jag, Kasia och Nathalie bjuden hem till Rebecka på andra adventsmys.. Hon stod och bakade ty 100 grejer kändes de som när vi kom och spelade fin julmusik.. Vi fick glögg och Kaffe, sen fick vi hjälpa till me lite bak :)
Hon gjorde tryfflar av olika slag, lussekatter, pepparkaksmuffins, någon snickersliknande kaka som var gudomligt god :)






Idag har jag jobbat, sen har jag haft tvättstugan.. Har tvättat upp alla mössor, vantar och halsdukar till vemdalen :) de börjar verkligen närma sig nu :)) Längtar så mycket nu =)
Lägger in ett litet klipp från förra året.. Mys :)





Sitter i telefon med Jenny Eriksson i telefon nu, hon sitter i bilen på väg tillbaka till sundsvall..
Är så glad att hon ska med till vemdalen :)
Men de är så jobbigt att hon flyttat, saknar henne här :(

Näe nu måste ja ta å tänka på sängen om jag ska vara någorlunda pigg på jobbet imorgon, har varit jobbiga dagar nu.. 
Ja just ja, tycker att Xtrafik i Gävle tagit ett väldigt mysigt initiativ med tomtebussarna..  Chauffören e utklädd till tomte och sen går de runt en tomte å bjuder på pepparkakor och godis till barnen och så spelar dom julmusik:) Jättemysigt..



Lilla goa Angie :)

Aja natti natti mina fina :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0