hmm

varit ledig idag, ställde ingen klocka! Sov tills Karin kom och ringde på dörren kl 11 .. Iofs hade jag varit upp ett par gånger, men tände julstjärnan i fönstret och kröp ner igen och bara mös och njöt. Gissa om jag behövde det.. ehmm.. Ja!!!

Har en liten jobbig period för tillfället, mår inte alls speciellt bra.. Men på fredag åker jag hem iaf, till familjen..
Det blir skönt..
 
Längtar så mycket till jul nu.. Uppesittarkvällen med mamma, pappa, Johanna och Matilda..
Julafton med hela familjen, syskon, syskonbarnen..
Juldagen hos min bästa Helena och résten av vännerna som jag inte träffar så ofta, men saknar hela tiden.. Micaela, Johan, snucke, Sara mfl..

Sen underbara vemdalen.. En vecka i detta underbara vemdalen..

Nästan framme.. nära nära ... snart så...


FRAMME!!!!! :)

 
Nu ska jag se klart filmen, sen lägga mig i sängen, tända ett ljus på nattduksbordet och ägna en tanke åt nära och kära som inte finns med mig längre.. Sen sova, för imorgon är det jobb igen..
Godnatt godnatt..

"i nöden prövas vännen"

Mannen i mitt liv.. Paps..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0